SWAT Okee, het is niet zo'n gehyped spel, maar de screenshots zien er al mooi uit. Op de PC vond ik het al leuk, en hoewel ik totaal geen previews gelezen heb denk ik dat dit een goed spel zou kunnen worden. Zijn hier nog luitjes die net als mij op dit spel wachten? Ik zie dit spel namelijk nooit in "die wil ik hebben" lijstjes... Dus, wat denken jullie ervan?
het leek mij altijd al een goed spel, vooral om die licht effecten etc, Je hoort er idd niet zoveel over....
Ik heb mezelf weer eens enthousiast gemaakt voor een spel: In oktober al in de VS? preview Het is me nu even onduidelijk: Bovenste 2 plaatjes komen van officiƫle pagina, onderste 2 ergens anders vandaan. Wel erg groot verschil....... Toch word dit volgens mij wel wat
Ziet er zeeeeeeer bruuut uit!! Hopelijk krijgt dit ook een multiplayer online.! Maar wanneer komt hij uit????
mensen kunne lui zijn ej...ik zal zeggen kijk hier en dan ff zoeken bij xbox... of natuurlijk op xboxword.nlwww.xboxworld.nl kheb het nu ff gedaan, volgens XBW komt ie 1 oktober uit SWAT
Bij 'tothegame' staat ook 1 oktober.... Dat lijkt me wel heel bizar, zo weinig publiciteit en zo weinig media en informatie beschikbaar. Maar aan de andere kant, als het spel zo gaaf is als ik denk dat het is, dan verkoopt het spel zichzelf wel....
ben wel benieuwd naar het spel hoewel ik denk ik toch eerder voor splinter cell ga (helaas is me porto niet groot genoeg voor allebij de games) ]:-
Waarom ga je voor Splinter cell? Waarom wacht je niet welke de beste is van de twee? Dat laaste ga ik in ieder geval doen!