Hoe betrouwbaar is play.com? leveren ze altijd wel? en dan ook op tijd? Hoe moet je betalen? en hoeveel bespaar je per spel? Ik weet namelijk niet hoeveel 1 pond waart is.
Ik heb er nooit iets gekocht, maar weet wel dat je er met creditcard betaald. De prijzen moet je maal 1,56 doen om het bedrag in euro's te krijgen. En ja meestal scheelt het iets van 5 tot 10 euro. Geen verzendkosten.
mmmmmm, ik ben 14 dus ik heb geen credit card kan ik op een andere site anders betalen? zo ja welke site?
De Free Record Shop gebruikt geen CocaCola kaart meer. Ze hebben nu een eigen kaart een die heet Free Entertainment Crad en die geeft je 10% korting. De CocaCola kaart kan je nu gebruiken bij de V&D ik kreeg er vorige week 15% korting mee op Xbox Games.
ik koop regelmatig dvds en spellen bij play.com. Goede site, betrouwbaar en relatief snel. Duurt 5 tot 10 dagen. Je hoeft geen extra BTW te betalen vanuit engeland (uit australie wel - als je pakje gecontroleerd wordt), en verzenden is gratis.
heb al meerdere malen dvd's besteld bij play.com Een hele goede service , geen verzendkosten, goedkoper dan vele andere waaronder amazon, ja een hele grote duim omhoog voor dit bedrijf, levering met dvd's tussen 5 en 15 dagen.
Ik kreeg vorige week bij de FRS in Hengelo te horen dat ik de cocacola card bij hun niet meer kon gebruiken. En van hun heb ik dan ook de nieuwe kaart van FRS gekregen. Op de site van CocaCola staat dat je bij V&D 10% krijgt maar ik kreeg daar zelfs 15% korting.
Play.com is super je betaald wel met een cc volgens mij om ponden in euro's om te rekenen gebruik ik deze site http://nl.euro-fx.com/
play ruled zwaar ik heb er aardig wat besteld de afgelopen jaren en nog nooit problemen heb net the thing besteld en 24 the boxset
Ga daar voortaan mijn games halen, zijn zo'n €10 goedkoper Heb er al aardig wat ge-preorderd, morgen ff The Thing bestellen