Greybusters

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Quilibre, 8 jan 2005.

1. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mensen,

Zijn hier toevallig mensen die een toetsenbord van GreyBusters bezitten

http://www.greybusters.com/

Die leek me wel mooi :)
    maar is zoiets nou ook handig, vind je alles nog een beetje terug enzo ?

Iemand met ervaring met dit product ?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij gewoon een standaard toetsenboard met wat multimediakeys. Zou er niet aan moeten denken om zo een ding te hebben, jakkes.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me erg onhandig, heb er aantal van clubs gezien maar vond ze verschrikkelijk.

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd... ik ben trots op mijn zwarte Logitech'je. Maar zoals 2k zegt: alles zit op een standaard plek, dus als je een toetsenbord kent lijkt me me geen probleem om "alles terug te vinden" :)

5. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje aan de hoge kant de prijs...

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah en tell sell prijst het aan.Met de meest neppe voetbal fans die ik ooit heb gezien.

7. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg ,maar hoe lelijk kan een toetsenbord zijn?

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze ten eerste veels te duur. Je krijgt voor veel minder een dikke logitech, die veel langer meegaan en ook nog eens superlekker "zacht" typen.
    Ten tweede vind ik het altijd veel fijner om van te voren bij een aankoop van een toetsenbord, eerst te testen of hij lekker typt. En zeker bij een toetsenbord dat zo duur is. Je moet er immers veel mee typen op xbw.nl:cool:

Persoonlijk zou ik zo'n ding nooit kopen. Ik zou gek worden van al die kleuren en plaatjes.8) Horrible!

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Buit het feit om dat het lelijk is en veel te duur kan je veel betere voor minder krijgen. Dus afrader :) Koop lekker een beter goekoper toestenbord en ga zelf aan het spuiten. Maak je er een mooi dambord van ofzo ;)

10. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach man het zijn gewoon een stelletje oplichters...ik zou geeneens zo'n toetsenbord willen hebben. Weet je wat zo'n toetsenbord in de winkel kost? 10 euro. Zij donderen er een sticker overheen en vragen er 70 euro voor. Kom op zeg.

Maar ja zelf weten he. Ik neem aan dat ie wel zal typen.

11. Don Pasta

Don Pasta New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er van houden. volges mij is het pure reclame waar je voor moet betalen :9

12. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
    Voor mij is het probleem dat het juist niet op de standaard plek zit. Vooral de groep knoppen waar delete en insert etc. in zitten is niet standaard. Ik begrijp echt niet waarom ze voor dit type toetsenborden hebben gekozen....

13. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
  14. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    dit is niet wat je noemt "mooi". Ok een plaatje midden op het toetsenboard kan mooi zijn, dan bedoel ik een logo in het midden en verder wit. maar op helemaal te kleuren gaat me iets te ver net als die achterlijk hoge prijs.

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    zacht typen is juist slecht!!!!!!!!!! je moet nooit een toetsenbord hebben dat zacht typt, dat is echt ongeloofelijk slecht voor RSI. Ga nou niet zeggen dat dat onzin is omdat jij geen rsi hebt want dat is echt het stomste argument ooit!

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een stelletje oplichters, ze vragen er gewoon teveel voor.

17. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zit vooral een sticker over

ten tweede is die zestig euro
    en ik denk dat er heel wat werk inzit om een toetsenbord er zo te laten uitzien.

Maar waarom je behuizing en alles wel modden om het er ingewikkeld en leuk te laten uitzien, terwijl een toetsenbord met een kleurtje weer niet kan ?

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    modde is niet iets aanschaffen waarmee je afgezet word.JE probeert met eigen middelen iets one of a kind te maken.En tjah voor dat geld wat je hier aan uitgeeft kan je kwalitatief veel beter spul kopen.

19. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik had het niet over het geld of dat je het zelf bouwt, stel dit toetsenbord zag er precies hetzelfde uit, en kan alles wat je huidige toetsenbord kan ?

20. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nou eigenlijk met een Heiniken toetsenbord in huis zitten..:confused:..Ten 1e ziet het er totaal niet uit, veel te druk..Ten 2e zal het nooit van ze leven staan bij je andere apparatuur..Geef mij maar gewoon een Logitech..:D

Deel Deze Pagina