idd, ik vind de 1st. person ook niet leuk. 3st. person ziet er wel gaaf uit. Ik moet vooral wennen aan die 1st. person view wanneer je met z'n tweeen op 1 xbox speelt, want dan kan je niet 3st. person instellen
ik vind 1st person juist leuk omdat als je 3rd person hebt en je ligt in t gras kan je zo zien of er iemand aan komt lopen of als je achter een muur staat er zo naast kan kijken zonder opzij te hoeven leunen (maar tis nie leuk dat je geen Bigga gun ziet
Ik heb op aantal forums en nieuwssites gelezen dat er op 1 feb een content zou komen voor GR2....weet iemand daar meer van, want dat zou dan al vandaag moeten zijn ...vooralsnog heb ik niks gehoord...meer mensen die heir iets over weten?
Het hele spel gaat over sneaky zijn en mensen van afstand neerleggen, snipen zul je dus erg vaak kunnen/moeten gebruiken
|------|------| is het wel zo met 2 player of andersom?! kan een dome vraag zijn |11111111 |------|------| |2222222 |-------------|
Aahhh dit spel is zooo gaaf!! En ik heb natuurlijk alleen nog maar een sniper in mn handen gehad. Wel vind ik dat de tegenstanders wanneer je ze dood schiet wat sloom vallen, in Halo 2 bijv. vallen ze gelijk neer door de kracht die een kogel met zich meebrengt. En om even te reageren op je onderschrift, voor de WoW beta kunnen geen accounts meer aangemaakt worden
Ja, sniper is bij mij ook wel het lievelings wapen. Met een machine gun kan je wel sneller maaien maar als je zegt dat ze covering fire moeten geven maaien ze ook iedereen neer. Is wel relaxed. En verder is het spel toppie, zoals elk spel van tom clancy.
Ik had gister wat doms in de single player, ik zat op trainyard en ik moest een square defenden, en na een kwartiertje kwam er maar niemand meer aanlopen maar veranderde er geen objectives. Ik zat ondertussen rustig op internet te zoeken wat ik moest doen, en er gebeurde nog steeds helemaal niks. Op internet stond dat ik weg moest lopen. Ik dat doen, zegt ie fall back to defend. Ik weer terug, gebeurt weer niks, ik eens de andere kant oplopen, verandert ineens mijn objective . Al met al heb ik dus 20 minuten voor niks daar gezeten :|