[XOne] vraagje xboxconnect

Discussie in 'Games' gestart door XBOXjunkXL, 20 sep 2002.

1. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb thuis adsl een van de snelste wat er is en de router is van cisqo systems.! Maar heb nu even een vraag heb er ook nog een Hub bij maar hoe moet ik dat nu doen??

Hoe heet die kabel die van de xbox naar de hub gaat?? Want het stekertje wat in de hub gaat is groter dan het stekertje die in de xbox moet!!??

Help me even aub

Alvast bednakt!

2. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een standaard netwerk kabel hebben. Ja de naam weet het niet, ga gewoon naar een pc-handelaar toe en vraag om een standaar netwerk kabel :)

Edit/ oh je wou ook weten hoe het moest ]:- Sorry foutje van mij :) Je moet dus een standaard netwerk kabel hebben, die plug je achter in je Xbox, de andere kant van de kabel plug je in je pc-netwerk waar ook je internet verbinding aanhangt. Dus rechtstreeks via een netwerkkaart in de pc, of via een hub of router.

Laatst bewerkt: 20 sep 2002
  3. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wat voor HUB jij hebt!!!!!!!!! Voor verbinding xbox met een ethernet-HUB kan je een standaard netwerk-kabel gebruiken. Te koop bij iedere computer zaak. Let op: Met een HUB ertussen geen cross kabel gebruiken!

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL! was ik ook net aan het vertellen!

5. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke dan verbind ik hem gewoon met mijn hub dan vind hij hem dus gewoon?? Maar die standaard netwerkkabel die heeft toch wel twee verschillende uiteindes he?? want mijn xbox heeft een kleine ingang(past precies een telefoonlijn_kabel in) en in de hub moet een groter uiteinde hebben??of niet??

reply even aub

6. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Voila hier een plaatje van een hub. Beide uiteinden van de kabel zijn identiek aan elkaar. Kijk maar naar het plaatje:

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk die xbox nog maar eens goed! Of stop gewoon die netwerk kabel er eens in.

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    ADSL WERKT NIET EENS MET XBOXCONNECT. Gamespy werkt weer wel.

9. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    het is al gelukt
    moest toch een gewone netwerkkabel hebben

10. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Enne werkt het ook met xbconnect? Zo ja... welke provider heeft die en werkt die toevallig met VPN? (virtual private networking)

En zo ja... hoe heb je dat opgelost met xbconnect? ik zoek hier al een poosje een oplossing voor. ;)

11. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    IS HET JOUW GELUKT? ADSL MET XBOXCONNECT?
    Zoja vertel even precies hoe jij alles aangesloten hebt.......

Want er is nog helemaal geen oplossing gevonden daarvoor.

Ik werk zelf met gamespy.

12. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb skynet adsl (Belgisch) en ik heb geen enkel probleem.

13. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja punt 1. ik heb gelezen in Xbox-magezine dat je beter niet via gamespy kan doen omdat er ook een spyware op zit!!(maar heb zelf nog neit gedaan dus kan er verder niks over zeggen)

Ja mijn ADSL werkt 100% met xbox connect ik heb gewoon een CAT5 kabel gelegd naar de hub!! En toen goed de handleiding doorgelezen en precies gedaan wat er op stond.(hebben jullie dat ook al gedaan) Je moet wel je xbox aan hebben staan voordat je het programma opstart. En je moet de laatste versie hebben gedownload ik geloof dat het de versie 2.0 full was(daarbij heb ik ook nog eens de upgrade gedownload) En als je alles doet volgens handleiding dan moet het goed komen. Mijn router is van cisqo systems verder weet ik van de adsl niet veel want we hebben het gratis thuis gekregen maar werkt allemaal vrij snel. ik kan wel nog eens precies vragen wat voor een ADSL ik thuis heb en waarom het dan bij mij wel zou werken. Toevallig komt vandaag nog een man langs voor het ADSL ik zal het hem wel vragen. Dus dan horen jullie hier nog wel over van mij./

Groeten

14. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    De rest van de peoples heeft problemen omdat de systemen van mxstream via vpn werken.

Kijk gewoon eens onder My computer/dial up networking en als je dan met je rechter muis klikt properties klikken. Dan staat er onderaan "connection using" en daar staat bij ons microsoft vpn adapter.

kan trouwens zijn dat jij helemaal geen dial up networking gebruikt omdat je via een router zit? hmmm weet het ook niet zo precies.

15. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    KPN bedoel je? ;)

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    NEE VPN Virtual Private Network (adapter).

En ik heb dezelfde probleem als de meesten, xboxconnect werkt bij mij ook niet. Alleen Gamespy werkt bij mij.

17. XBOXjunkXL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inderdaad geen dial up ADSL.! Maar volgens mij is dat Maxstream ook niet een echt ADSL tenminste het gaat er wel heelk erg langzaam voor, tenminste bij een vriend van mij gaat het super langzaam.! Is dat bij jullie ook zo?? Want bij mij gaat het super snel alleen ik heb nu eveen een ander probleem hij doet het even niet meer maar dat wordt vandaag gemaakt iets fout in de instellingen denk ik!! :confused:

18. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespy en XBconnect kan je niet tegelijk geinstallerd hebben staan op je computer... anders doet ie 't niet.

Wellicht ligt het daar aan...

Over ADSL: ik weet dat er zeker een aantal personen zijn op XBconnect met ADSL want die ben ik op XBconnect tegengekomen (ze zeiden tenminste dat ze ADSL hadden, en waarom zouden ze liegen). Zelf heb ik kabel.

Daarnaast weet ik ook dat er op hun site iets over ADSL vermeld staat, weet alleen niet meer wat.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ze beide op mijn machine staan ... en ik heb met beide geen problemen

20. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    serieus?

welke vind je beter aangezien je op beide speelt.

misschien ga ik gamespy er ook wel bij zetten.... al hoe wel ik daar niet echt reden dtoe zie omdat xbconnect gewoon goed werkt.

maar ik las dat beide in conflict gaan, tenminste als je de laatste upgrade van xbconnect hebt.. vreemd...

nu weet ik niet of ze in conflict KUNNEN gaan... of dat ze nooit en te nimmer in conflict zullen gaan.

Deel Deze Pagina