[vraag] thrustmaster racing wheel ferrari modena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blapje, 9 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    oi, ik heb dus het stuur voor mn xbox wat in de topic staat, er zitten achter ook 2 van die flippers om handmatig te schakelen, maar ik heb geen id hoe ik ze kan instellen, want bij de meeste games staat er alleen de controller options van de s-pad, en hoe zet je dat dan om naar een stuur? :mad: kan iemand mij helpen ? :$

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij welke racegames gebruik je het stuur dan? Ik heb het gebruikt bij PGR2, geen problemen gehad.
    Psst, verkeerde forum. Dit Forum volgende keer. En dit is de centrale thread, volgens mij.

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    bij pgr2 bijvoorbeeld kun je bij je settings keizen tussen controller of stuur. Maar bij de meeste racegames gebeurt het gewoon automatisch.

4. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    pgr2, nfsu2, juiced... de besturing doet het opzich wel maar het handmatig schakelen werkt niet, en bij juiced, als je op rem trapt rem je wel maar kijk je ook meteen achteruit...

@elgee, ik zat al te twijfelen, maar ik dacht dit is ook een beetje hulp he :p

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Juist Elgee, helemaal gelijk, post dit voortaan in de centrale thread die Elgee aangaf, en in het subforum Xbox Hardware.
    Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina