Problemen met Grabit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GameBreaker, 9 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GameBreaker

GameBreaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik grabit al een hele tijd. Alleen nu heb ik een nieuwe pc en heb grabit 1.5.1 weer overnieuw geiinstalleerd. Alleen geeft hij nu steeds de melding "Article not found' terwijl sommige bestanden die ik download net gepost zijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen :'-( . Zou iemand mij hiermee a.u.b kunnen helpen?? Bij voorbaat dank _0/

2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Illegale praktijken :cool:

3. Master Ch!ef

Master Ch!ef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft helemaal niet illegaal te zijn.... Maargoed het kan komen door de storing van een paar dagen geleden dat dingen niet goed doorkomen. Ik heb er zelf ook last van op usenet :mad:, zeker als ik grabit gebruik.

4. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    99 van de 100 keer wel

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Het gebruiken van Grabit is niet illegaal. Je kan er illegale software mee downloaden, maar ook freeware.

Anyhoe, Ik denk dat het een tijdelijk probleem is met je newsserver. Daar heb ik ook wel eens last van. Je kan er niets aan doen behalve afwachten. Afwachten dus ;)

6. PureMaximus

PureMaximus Guest

dit klopt.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is zo dat met GrabIt legale dingen gewonload kunnen worden, het probleem is, er staan voor het grootste deel illegale op.
    Deze thread gaat dan ook dicht, net zoals de Bittorrent thread, voor het de verkeerde kant opgaat.

Case-closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina