[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet inderdaad op het pribord kijken wat de code is, je ziet/hoort wanneer je teveel geluid maakt en wanneer je dus ff stil moet staan, en dit alles moet binnen de tijd dat hij dat gedicht voorleest.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je hebt echt een hele ruime tijdsmarge, als je maar weet wat je moet doen. Ergens, ik geloof onderin beeld, staat een meter en als je meer geluid maakt, dan stijgt deze balk, sta je stil, dan loopt deze weer terug. Als het balkje lichtbruinig is en bijna vol, dan moet je een paar seconden stil staan, totdat hij weer een stuk is teruggelopen.
     
  3. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet eerst de code lezen en dan het eerste boek open maken.
    daar vindt je een prison key.
    daarmee kun je uit je cel ontsnappen en andere bevrijden als je wilt.
    en in de cel tegenover je ligt een stok in een kist om mee te vechten.
     
  4. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet naar bowerstone jail maar die ventjes waar ik moet tegen vechten zijn veel te sterk.
    hebben jullie geen tips?
    ik heb al vanalles geprobeert.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Berserk, Assasin Rush en Heal Life. Deze spreuken zijn handig. Een goed zwaard is ook handig en zorg dat je een extra hoeveelheid health-potions en/of resurection Phials bij je hebt.
     
  6. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet je 8 van zo'n ventjes in 2 minuten ofzo doden da gaat helemaal niet :confused: die ventjes blokken bijna al mijn aanvallen maar ik ben nu op magie aan het trainen
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    welke quest doe je dan?

    Dat kun je vinden door op de [BACK]knop te drukken, onderin beeld staat je current quest(s). Dan kan ik je misschien beter helpen.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet de quest met die gijzelaar. Die mag je gelijk afmaken dan is ie ook complete. Echt vaag.
     
  9. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon die aanval gebruiken die ze niet kunnen blokken, ook die magische truc met dat afstoten van vijanden, heb Fable ook al lang niet meer gespeeld.
     
  10. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    het is de find the archeologist quest

    hoe kun je hem afmaken? hij zit tussen zo'n blauwe dingen. :confused:
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je daar eerst naar de tempel van avo gaan en daar met iemand praten die je de naam van de deur zegt, en die moet je dan spellen bij die stenen, of heb ik nu een compleet verkeerde missie voor ogen?

    edit/: Het is zeker die quest met die vage gastjes met gekrulde stokken?
    Als dat het geval is moet je eerst er gewoon langs rennen tot je bij de steiger bent, dan komen ze je allemaal achterna en kan je daar een aantal spells gebruiken of Beserker en ze flink in elkaar meppen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Eeeaueuh, Als je de Archeologist zoekt, die zit in Witchwood hoor. Da's op een eiland, waar je alleen hen kan teleporteren naar de cullis gate.

    Maar het klopt dan nog niet, volgens mij heb jij het fout. Als je nog met de Find the Archeologist-quest bezig bent, dan kun je nog geen toegang hebben tot Bowerstone Jail en Bowerstone North.

    Volgens mij heb jij het fout. Maar dat maakt niks uit. Als jou probleem is dat je te snel doodgaat, dan moet je gewoon 20-30-misschien wel 50 healthpotions kopen. Kost wel wat, maar dan ben je onoverwinnelijk. Wat voor een tegenstanders heb jij (bandits=gewoon mensen of minions=soort maffe wolfachtige dingen)?

    Bij bandits is het gewoon heel makkelijk ze te verslaan, als ze telkens blokken, moet je gewoon zorgen dat je zelf niet geraakt word en hun wel meerdere malen raakt. Dan kun je de "flourish" aanval, door op de B-knop te drukken als deze gloeit. Die aanval is onblokbaar. In je eerste quest na de Hero's Guild heb je hier wel uitleg over gekregen van onze lieve Whisper
     
  13. seef

    seef Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt FR, ik heb fable vanavond uit gespeeld! Het ging opeens ergsnel!
    doeii!
    *)
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon het sterkste zwaard kopen, niet dat zwaard van jack of blades, die is wel sterker maar dan word je wel vollebak evil. (Ligt eraan wat je wil natuurlijk) Maar je kunt het natuurlijk altijd nog terug proberen te werken door veel goeie dingen te doen. Maar er zijn toch geen sterkere vijanden meer nadat je jack of blades hebt verslagen, alleen bandits en wasps.
     
  15. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over die find the archeolochist quest, volgens mij moet je wel naar de tempel of Ave alleen daar wil zo´n gastje een gloeiende rode steen en dan zegt hij de naam van de Demon door daar. Ik dacht dat die rode gloeiende steen een flame augmentation was, wat heb je daar trouwens aan? Maar dat nam hij niet aan, dus ik zou niet weten hoe ik verder moet. Weten jullie iets? En het is volgens mij ook niet de missie met de mannetjes met gekrulde stokken. hahha
     
  16. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in de goede volgorde tegen die vier stenen slaan en zo de naam spellen van die demon deur.
    en de naam is hits.


    hoe werken die spoilers eigenlijk?
     
  17. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat zijn spoilers?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    laat maar *) spoiler tags doen beetje raar :D
    Lees de FAQ even na om te zien wat spoiler tags doen en wat hoe je ze maakt. Ze zien er iig zo uit:
    tekst
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  19. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    HTML:
    o, dus dit is een spoiler, hahhaha
    miauw miauw

    asdfasdfasdf
     
  20. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast bij de quest dat ik langs de bandieten moet sneaken. Ik kom steeds voorbij het 1e bandiet, Maar daarna ziet er eentje mij.. Iemand tips?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina