Vreemde, funny dingen die je al bent tegengekomen in halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door CyberMonkey, 14 sep 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag een grunt tegengekomen die aan het wandelen was. Niet zo met zijn armen in de lucht, maar op zijn voor- en achterpoten! Dit had ik nog nooit gezien. best wel een funny zicht :) Jammer genoeg had hij me toen gezien en moest ik hem doodschieten ;) Normaal tref ik ze alleen slapend aan of met hun wapen in de aanslag, maar die die ik toen zag trok toen hij mij zag direct zijn wapen, waaruit kon ik niet zien, want toen was hij al dood ;)

Ik ben het ook al tegengekomen dat een grunt een granaat aan zijn arm geplakt kreeg en dat hij met zijn arm stond te schudden. Maar er zijn er al veel die dat gezien hebben.

Nog andere dingen? :)

2. Chiti

Chiti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jump

hi,

In het (ik dacht) derde level. dat level waar je op het strand gedropt wordt en dan naar de binnenkant van dat eiland moet. Op het strand staan een aantal warthogs. Pak er een zorg dat er marines inzitten bij je. en rij dan het eiland rond totdat je ergens een soort jump ziet. vlak bij de ingang naar de gesloten duer.
    Jump daar met topsnelheid overheen en je krijgt een YIHAW van een da marines. best funny :)

CYA
    Chiti.
    P.S. ik pas sinds drie dagen een Xbox dus ik ben nog niet zo ver :-(

3. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Re: jump

Dat is trouwens het 4e level als je het begin level mee rekent, maar dat doen ze altijd als je een jump maakt (en veilig landt :) ).

Het enigste funny ding dat ik heb meegemaakt is dat ik sprong en op de een of andere manier op een hunter lande ( Ik zat er mee te vechten en drukte op A ipv B) daar zat ik toen 2 sec op voor ik er af viel. Nieuwe sport rodea hunter :p

Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    die marines gillen altijd wat anders als je maar hoe genoeg jumpt met die warthog, en ze zeggen ook iets als je bijna over de kop vliegt, zoiets van: where did you learn to drive?!

5. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk idd, oud nieuws dat wel ... :{

naja who cares, had laatst ook 1tje die riep: (grunt) " I smell one! "

ja was funny :+

mzzl munch and Abe

6. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had er al een topic over geopend, maar ik had een keer gezien dat een Elite mijn positie aanwees aan een andere Elite, die net aan kwam lopen.

7. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mn broer reed met een warthog over een marine die net wou instappen.. toen gilde n andere marine (die in de warthog zat) WHAT YOU DO THAT FOR ,ESE?? was lachen :D

je moet ff op bungie.net kijken...daar staan heel veel voicebloopers, funny shit :D

8. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    die covenants die zegge steeds weer wat anders..egt grappig die mannekes

9. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.

Ik heb trouwens vandaag (heb halo bijna twee maanden) ontdekt dat er ook een tweede firemode is aan een banshee:eek:

Daar had ik nog nooit eerder aan gedacht:eek:

wat ik ook wel funny vind: in het level waar je dat sneeuwlevel achterstevoren moet spelen moet je een luchtgevecht doen met de banshees. Toen ik een van die banshees aan het chasen was vloog hij naar beneden terwijl hij om zijn as draaide:) Dat was ook wel funny. Die verdomde elites kunnen goed vliegen, zelfs op normal:mad:

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    iets grappigs, ik hoorde twee elites tegen elkaar en met een radio ofzo mompelen. (level 4)
    en toen ik in level 5 die slaapruimte van de grunts binnenliep, zag een grunt achter het glas mij (nadat ik de meeste slapende dood had gemept) en die riep:"Wake up, wake up, it's HIM.
    wel geinig.
    Maar die uitroepen van die grunts zijn er echt veel(Grenade!, Gett it off! I saw him, What was that, I know there was something, enz.)

11. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    De leukste opmerking die ik naar mijn kop gesmeten kreeg, was nadat ze me dood geschoten hadden....

"Did you see that? It's me who shot him!!" Echt wel lachen!!:+

12. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    bwahahahaha:9

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik ook vanmiddag.
    I did that!

14. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    MWOEHAAAA:)

Het enige wat ik meestal hoor zijn de elites die lachen als ik dood ga, nog nooit tegengekomen van een grunt.

Gisteren nog iets nieuws ontdekt... De tank heeft ook een machinegeweer:eek: :eek: :eek:

en ik maar prutsen in dat sneeuwlevel met iedere keer wachten tot ik nog een granaat kon afschieten:eek:

zijn er nog zo'n dingen die bijzonder handig zijn om te weten maar die ik nog niet weet? :)

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    al is gemerkt dat er op de warthog een machinegeweer staat
    en o ja die dingen die de masterchief in zijn handen houdt dienen in het algemeen om mee te knallen.:cool:

16. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er pas na een hele tijd achter dat die Banshees ook een fuel-rod cannon hebben onder de linker trigger.

Nog meer dingetjes die grunts zeggen:

Run away, he's everywhere !
    Aaah, he killed Elite !
    He's over here, get him !

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ikzat net de library te spelen op legendary, ik ging dood, en die bol ging op mijn hoofd zitte en riep I'm Jezus, I'm God
    echt lache

18. macksplack

macksplack Guest

vorige keer gebeurde iets raars ik liep in een veld met textures en toen kwam er een vijand op me aflopen en ik schoot em en hij ging dood:+ 8)

19. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    vet, dat heb ik nou nooit, ik blijf altijd leven:+

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nog iets leuks, ik speelde het laatste level(The Maw) op easy(sorry) maar ik had toen genoeg tijd om bij zo'n paarse grunt met een plasmabazooka te komen. Die zei: I'm gonna hurt you...
    trouwens, zouden die paarse elites en grunts zeg maar de beste van het beste zijn, de veteranen van de covenant? Want in het laatste level zijn dat de enige die je tegenkomt.

Deel Deze Pagina