Ik wil mn XBOX console registreren. Er zat in mn doos wel een kaart die je naar microsoft kan sturen, maar die moet je naar de US sturen. Is er geen mogelijkheid om mn XBOX online te registeren??
ik had het 2.5 jaar geleden toen ik mijn xbox kocht ook geprobeerd, maar de site zij dat het nummer(product nummer, staat onderop) van mijn xbox al gebruikt was. RAAR
Ook al heb je hem geregistreerd, wat kan je dan wat je niet kon toen de xbox nog niet was geregistreerd?
Volgens mij heb je er niets aan maar is het alleen handig voor MS omdat ze bepaalde gegevens kunnen inventariseren.
Zijn geen voordelen aan een registratie van de Xbox. Je kan de Xbox bij de helpdesk laten registreren als je een probleem hebt met de Xbox.
Het heeft te maken met garantie-technische redenen die van toepassing zijn in Amerika, en dus niet echt van toepassing zijn in Europa. Je kan hem wel registreren, maar het nut is er niet...
Het enige nut is dat je als je de helpdesk belt, je niet meer alle gegevens door de telefoon hoeft door te geven omdat zij de gegevens dan al bij de hand hebben.