C:\Program Files\Steam\SteamApps\username folders verdwenen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sushi, 9 jan 2005.

1. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ben niet goed in threads maken en crap maar toch:

Ik heb gewoon deze week wat skins gedownload voor cs dus heb wat gedaan, kijk vandaag opeens alle folder zijn opeens weg!

Dus ik kijk of ik niet prongelijk de door me onderbewust zijn in de prullenbak heb gegooid zitten alleen andere dingen in en bij steamapps zijn ook alle folders verdwenen behalve van een HL2 demo(het lijkt me toch duidelijk dat als iets verdwijnt alles verdwijnt) en er stonden ook nog wat andere mods bij(stuk of 10)
    Weet iemand waar ik deze folders maybe zou kunnen terug vinden?

een verloren jochie die zograag weer skins wilt installen:{

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    download ''handy recovery'' op www.download.com en probeer deze te cracken, want dat is een trial, met dit programma ken je verwijderde bestanden (dus verwijderd uit je prullebak) terug halen, vraag mij niet hoe, maar het werkt

3. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    ja de laatste x dat ik alles eruit heb verwijdert was al een tijdje geleden dus...

4. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er niks anders opzit dan m opnieuw te installeren...

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je opnieuw installeren, als je hem er net af hebt gehaald is het nog wel te redden, maar nu zeker niet meer...

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tja dat denk ik nu ook maar het gene is dat het gister nog wel op de compuer stond en vandaag niet meer:{ Het staat ook niet in de prullenbak want er zitten ook nog andere dingen in... Life's a bitch I guess:{

7. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina