halo2 live ranking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbiej, 9 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbiej

Robbiej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff 2 vragen over de ranking van halo2.

zit daar logica in en waar/hoe kan ik zien hoever ik nog moet tot een hoger level???
    en kan je ook van level dalen?? want ik stond eerst met Big Team Battle op lvl 9 en later stond ik opeens op lvl 8.... :mad: :mad: hoe de **** kan dat???
    heeft iemand hier een verklaring voor??

alvast bedankt!!

2. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    als je een match wint dan ga je natuurlijk ranking hoger (of een stukje) als je verliest dan gaat het omlaag. hoever je staat kan je als ik het goed heb op bungie site kijken

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Op bungie.net kan je je stats beter bijhouden. Je ziet dan je vorderingen naar het volgende level in de vorm van een balkje. Veel winnen is bevorderlijk voor je ranking ;)

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Owja en veel kills maken heeft weinig nut als je een ctf game speelt. Ik knalde eerst gewoon iedereen neer maar verloor nog de ctf game omdat ons team te weinig captures hadden, maar ik had wel de meeste kills. Helaas steeg ik alleen wel fucking langzaam toen ben ik gaan spelen op de captures en toen begon ons team te winnen en daardoor was ik in 2 dagen lvl 8

5. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Je lvl kan naar beneden als je de laatste wedstrijden hebt verloren.. heb ik ook wel eens gehad. Gewoon weer ff wat winnen en je lvl staat weer op 9

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt inderdaad je stats bekijken op bungie.net, je kunt ook zien hoeveel je nog moet, hier een link naar je stats . Je kunt net als ik op je bureablad een snelkoppeling maken naar je stats, heel erg makkelijk :D .

Greetz wooly

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    je hebt gewoon wat verloren waardoor je gedaald bent.

8. alibi

alibi Guest

ranking uitgelegd

tis ff ingewikkeld, maar als je het een paar keer doorleest dan kan je er wel een systeem in zien. in grote lijnen is het zo dat je "ervarings punten" op doet. dus als je boven iemand eindigt met een hogere ranking dan jou, dan verdien je ook punten. maar als je verliest dan kan het zijn dat je niks of zelfs punten er vanaf gaan!

9. Robbiej

Robbiej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, mensen bedankt dat jullie mij zo snel hebben ingelicht!!! _O_
    many Thanks

/Mod Rij smileys verijderd, niet echt prettig. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2005
  10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dit hoort toch echt bij Xbox Live Gaming hoor. Stel je vraag nog eens in deze thread, bitte.
    Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina