Crash & Burn

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LaVey, 11 dec 2004.

  1. The Firm

    The Firm Banned

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als je vrienden zou hebben dat er dan wel wat aan zou zijn ;) misschien dat je het spel nog eens een kans moet geven en op een ander tijdstip op live moet kijken, het ene moment is het nou gewoon eenmaal drukker dan op het andere
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb genoeg vrienden maar het is nou eenmaal een kut spel.. en een kut spel koop je niet? of wel soms? ;)
     
  3. The Firm

    The Firm Banned

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk niet weten hoe leuk het is om met zoveel mensen op live te spelen als je het niet gedaan hebt ofwel dan? En hoe kwam je aan het spel in de eerste plaats? Je hebt hem gehad zeg je...tuurlijk 'geleend' ofniet...if so, leen hem nog eens en kijk nog eens naar de game ipv hem gelijk af te schrijven.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem gekocht.... e ik had heme een heel weekend en Maandags heb ik hem weer geruild....
    Maar de besturing vond ik ook niet zo goed je glijd wat over de weg heen :confused: en de crashes vond ik ook niet echt spectucelair..
    Burnout 3 daarintegen heeft een lekkere snelheid en de crashes zijn cool en het is verslavend..
    Accepteer toch dat mensen meningen hebben als jij er veel plezier aan hebt is het toch mooi? of niet?
     
  5. sgt. Peace

    sgt. Peace love and peace

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    het aantal servers was inderdaad erg weinig. ik vroeg me af of een handvol mensen wereldwijd dit spel zouden hebben. maar de laatste week zie ik opeens steeds meer mensen verschijnen en ook niet de minste gamers. ik heb een aantal in m'n frienslist, die spellen altijd, alles en het nieuwste. die zie ik toch al tijden constant dit spel spelen.
    het mooie van dit spel vind ik dus de onbekendheid, de on-hype. velen met mij hebben het al 10x langer gespeeld dan hal.... eh (ga niet vloeken in de kerk) .... dat spel met die groene gepanserde man en die koddige ruimtewezens als tegenstanders ....
     
  6. Def XR

    Def XR Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag gehaald, het is een vet spel zeker online. Maar bij mij loopt ie vet vaak vast en me profile is 1 keer gecrashed, echt vaag. Komt dit ook bij jullie voor of heb ik een probleem?
     
  7. sgt. Peace

    sgt. Peace love and peace

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vastlopen komt vaker voor, ja
     
  8. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Heh, was jij een Nederlander? Sorry dat we je steeds kickten dan. O-)
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    geen snelheidsgevoel...
    nou ik ben burnout3 gewend dus dan zal ik dat spel mar nie kopen :p.
    slechte crashes... owkej ik d8 dat het spel daarom ging.
    Grafisch is het wel ok lees ik van jullie, ok dan.
    multiplayer is heel mooi, das dan ook goed.
    hij loopt vaak vast... nog zo'n geweldig pluspunt, dan hoef ik zelf mijn xbox niet meer uit te zetten.
    ik moet er nog ff over denken :p.
    het leek me opzich wel geinig, maar ik ben bang dat ik het spel moet spelen om er een mening over te geven, en daarom moet ik het spel eerst dus ook kopen :/.
     
  10. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De crashes zijn zeker wel goed. Vooral als je met 16 man tegen elkaar in een smal tunneltje crasht. Het ziet er ook gaaf uit als wagens voor je over een sideramp gaan en gelanceerd worden. Moet je daarna wel proberen ze te ontwijken, want "what goed up, must come down". :9
    En heb ik het al gehad over de olievlekken die na crashes op het wegdek achterblijven, die je kan veranderen in een vlammenzee door je nitro erop te gebruiken? :D
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die tunnel, altijd weer die tunnel! *schuimbekt*
     
  12. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    "Godverdomme! Slurp! Doorkarren!" :+
     
  13. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja zeg, Nederlanders in Crash 'n Burn. Enne ikke altijd maar rond een uur of 3 's nachts gaan spelen omdat dan die Amerikanen online zijn.
    Mochten jullie nog een keer met z'n alle Crash 'n Burn aan het spelen zijn dan join ik graag :).
    Zou leuk zijn om eens wat Nederlanders kapot te beuken _0/
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Roept u maar. zelden zo'n leuk online spel meegemaakt, voeg me mar toe mijn gamertag:

    StrammeKabouter :9

    Doen we lekker een potje bombtag!! _O_
     

Deel Deze Pagina