Halo2 Trailers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spartan_117, 9 jan 2005.

1. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    hallo _0/

ik had lang voordat Halo2 uit kwam een trailer bekeken op www.xbox.com dat was een trailer van ongev. 9 á 10 min. maar bijna geen 1 moment in die trailer zag ik terug in de game :confused:
    waarom is dit? is het zo dat ze niet alles wat ze maken in de game stoppen of wat?

en welk filmpje in in Halo1/2 vinden jullie het leukst????
    ik Halo2 ind ik als de MC in zo'n zaal met allemaal covenant wordt geteleporteerden zo tege een grunt zegt: "Boe" die was vet :+

gr Spartan_117

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was een demonstratie demo. Uiteindelijk hebben ze die geschrapt, en slechts enkele delen in het spel terug gestopt. Waarom? Is mij onduidelijk, waarschijnlijk om dat het moeilijk was de missie te verlengen ofzoiets dergelijks met de technologie die ze daar gebruikten.

Als je goed kijkt zie je wel stukken terug van dat level, alleen is de hele kleurstelling anders etc. Echt zonde als je het mij vraagt, maar goed, de ontwikkeling liep overduidelijk niet op rolletjes.

3. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    raar.... ik zag idd dat eerste stuk trig in het spel, maar in die trailer is het veeeel mooier en worden ze niet neer geschoten. dat level is een andere cersie van Metropolis nietwaar? de wapens schieten ook anders. ik vind het in ndeze trailer veel mooir, maar ja blijkbaar d8 MS daar anders over:confused:

edit:/ deze thread is wel in een goed forum gezet he?

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, het was ook veel mooier, maar misschien niet mogelijk voor deze xbox. ze zullen wel een reden hebben gehad.

5. PureMaximus

PureMaximus Guest

blijf hope op een content dowload heel miss..of weetikveel ook...

volgens mij boeit t microsoft allang nie meer over 5 mil exemplaren verkocht zal de kritiek nog schele denk je??? neeh tog

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja was veel mooier in de trailer, maar blijkbaar was het niet mogelijk die grafische kwaliteit te houden in een groter level, of iets dergelijks. Zal zeker de jongens van Bungie vragen als ik ze ooit tegenkom op E3 or iets dergelijks. :)

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker een hele vette trailer. Ik kon toen echt niet meer wachten. Het spel spelende kwam ie maar niet dat was even slikken. Bet ya cant stick it ;)

8. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Op de DVD van de LE wordt ook genoemd dat ze bovenstaande wel zo in het spel zouden willen hebben, maar dat toen de frame rate drastisch daalde... Je moet dan toch een beetje schipperen.

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Er komt absoluut content download aan, maak je maar geen zorgen :+

10. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al een voorproefje op het vervolg? Onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen. MC is terug naar aarde dus...

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, dat level draaide al op een Xbox. Ze hebben dat live gespeeld op E3 voor bezoekers. Het probleem is dat als je die grafische kwaliteit wil voortzetten in andere levels, dat dat misschien problemen veroorzaakt. Dus in plaats van de andere levels lage framerate te geven of veel lelijker te maken hebben ze de algemene kwaliteit verlaagd (real-time schaduw effecten zijn compleet weggehaald uit het hele spel). Dus inderdaad ze hebben de lat moeten verlagen, omdat het in dat ene level wel werkte, maar blijkbaar problemen gaf in andere levels... :mad:

Nee, dit level is ook gedeeltelijk terug te vinden in Halo 2 en die demo draaite op Xbox 1. Maar misschen heb je op een manier wel gelijk! :) Bedoel ze zullen terugkeren op aarde en wat meer verschillende aardse settings hebben, mocht Halo 3 uitkomen (is wel te verwachten). Dus ja, misschien op een manier wel, maar dit was echt voor Halo 2 gemaakt!

Ja, maar niet dit E3 demo level, alleen andere nieuwe multiplayer levels, misschien remakes van Halo 1 MP levels.

12. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Als 't op aarde weer afspeelt dan hoop ik in en stad zoals LA of New York en wat dingen in Europa:p Maarja, tegen die tijd moeten er dan wel wat méér voertigen zijn(8 voertuigen, ben ik een zeikerd?) En idd, je ziet hele levelgedeltes uit die E3 demo terug, maar vond het origineel er veel gaver uit zien(ook al zijn allebei de gedeeltes klein)

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wat Bungie slecht aangaf in Halo 2 is dat de Covenant 'toevallig' op de aarde kwam. Ze zochten iets en verwachtte niet dat er mensen zouden zijn op die plek waar ze gingen zoeken (aarde). Dat specifieke artifact was dus te vinden in New Mombasa ergens, daarom waren de Covenants alleen daar geland.

Maar goed, hopelijk is Halo 3 wel de Halo 2 die we verwachtte. Halo 2 was cool hoor, maar op een of andere manier zo veel mis gegaan tijdens de ontwikkeling dat het wel een beetje doorschemert in de creativiteit in Halo 2.

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Ze vonden ook dat een Scarab achtervolgen en vernietigen leuker was dan geboard worden door een Brute. Stond in een van hun updates.

15. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker, als die level die nu in halo2 zit, de e3 demo was en uit eindelijk de e3 demo de level was die in het spel was gekomen, dan zate jullie nog te klagen, misschien zijn jullie teveel gewend,

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hey Marco:)

Die Level op die Trailer leekt wel het laatste Level Zoals als je op het laats
    Met Master Chief Speelt En het eind Filmpje Gingen de brutes naar aarde om iets geloof ik te doen maar bij die Trailer zie ik veel brutes lopen terwijl de brutes nooit op aarde zijn gekomen en daar wel

Maar t kan ook zo zijn natuurlijk dat ze het eruit hebben gehaald voor anders het Verhaal fout loopt maar ok het kwan wel zo zijn:)

17. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je t level hebt gezien Marco, maar t was een behoorlijk vet level!!!! Nix over te klagen. En ik verwachtte ook dat het erin zou zitten, was wel teleurgesteld toen bleek dat ze hem eruit hadden gehaald.....

18. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    maar mensen, ik heb niet alleen over hoe het er uit zag!
    ook de "regie" van dat lvl om het maar zo te noemen. vond ik leuker en de omgeving vond ik mooier. niet speciaal qua graphics! maar hoe je er door heen loopt, dat je sgt banks gewont ziet enz enz

19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we nog meer zeggen??

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het level zag er misschien erg lineair uit (vind ik), maar dat is niet erg want het geeft je wel een soort film gevoel.

Deel Deze Pagina