[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit spel gaat Cubes verkopen :9
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd :) En uhm het intro filmpje is bekend. Zelf ga ik hem niet kijken(Wegens spoilers, en omdat ik het gewoon beter vind hem voor het eerst te zien als ik het schijfje in mn cube duw), maar mocht jij er interresse in hebben, dan kun je hem mooi hier zien. het is overigens een verdomd trage site waar hij op staat :'-(

    EDIT: werkt zo niet, dus dan moet ja maar gewoon hier beginnen en door klikken tot aan het filmpje.

    EDIT: En ook nog wat scans:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat niet op de site geloof ik, weet je dit zeker?? en bij welke frs?
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, eerst dacht ik wel, misschien was het een actie oid, en is hij weer voorbij. Wat er nu wel weer is, is een metroid prime pack voor 65 euro wat ook erg goedkoop is. Als je het namelijk zo bekijkt dat je de controller en het spel appart had moeten kopen, dan ben je zon 2 euro kwijt voor de cube. Dat is natuurlijk ook niet mis :)
     
  5. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook importeren maarheb je voor www.dvdboxoffice.com
    een creditcard nodig?

    en word de ps2 versie niet 1000 x zo lelijk waardoor je beter een cube kan kopen?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    1) Ja
    2) Jup

    :)

    Zlef ben ik mn ouders ook weer aan het over halen om een cc aan te schaffen, nadat ze die net weg hadden gedaan. ik ga hem dan namelijk ook bij dvdboxoffice halen aangezien ik dan VJ 2 erbij kan kopen voor een totaal prijs van die 2 toppers van 60 euro. Een freeloader heb ik al :)
     
  7. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ook een freeloader maar geen ouders met credit card als ik jou nou 50 eur geef voor Res 4... plus de verzendkosten heb je toch weer wat winst;)
     
  8. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    morgen/overmorgen of van de week verwacht ik mijn US version van Resident Evil 4 O-) And it is THAT good yes *)
     
  10. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je deze zonder creditcard import kan bestellen of kopen (in de buurt van rotterdam of internet)
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dan kun je denk ik wel terecht bij Futurezone.nl. Die hebben ook een aantal winkels in Rotterdam. Je zou ze dus kunnen vragen om er een voor je te bestellen aangezien ik de game niet op hun site zie staan. De prijs van de import games die ik daar zie is echter alleen wel wat aan de belachelijk hoge kant.

    Je hebt ook nog Dimensionplus.nl waar ze hem in het import gedeelte van de site aanbieden voor 69,95 euro.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    W00t, de cijfers stromen binnen :eek: Klik

    :D
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey leuitjes, ik wil binnenkort ook een qube halen want ik vind de RE - serie echt supervet en nu is de qube toch niet meer zo duur. Wat heb ik echter allemaal nodig om die import versie te spelen.

    Alleen een freeloader? hoe duur is zon ding?
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je hebt om RE4 import versie te spelen een cube, het spel, een freeloader en een tv nodig die 60hz ondersteunt :) Tegenwoordig ondersteunen eigenlijk alle tv's dat wel, maar als je dus een oudje hebt moet je daar even op letten. Een freeloader is op dimplus.nl als ik me niet vergis voor 15 euro te verkrijgen :)
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    *Doet vreugdedans rond cube _O_

    IGN 98%
    Gamespot 96%
    Gamespy 100% (5 uit 5 volgens mij)

    kan niet wachten tot hij hier komt, heb ook geen zin om een freeloader te halen.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, en dat te bedenken dat die 9,6 van Gamespot zo'n beetje het hoogste cijfer is wat ze in jaren hebben gegeven :D Toppertje is het, dat is nu wel zeker :)

    EDIT: Check de video review ook ff, wel zitten er een paar spoilers in, maar geen grote imo. Hier kun je die video review aanklikken.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, heerlijk om dit soort dingen te lezen O-) Ik vraag me af hoe het eruit komt te zien op de ps2 nu we dit weten...

     
  18. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Net besteld.... lijkt me echt een top game.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik kan het niet laten een paar dingen van de IGN review te quoten:

    Amen _O_

    EDIT: En ik heb nog een leuke link gevonden... Niet omdat ik het de ps2 niet gun oid, maar gewoon omdat ik vind dat exclusief ook daadwerkelijk exclusief moet blijven. Dus ja, ik vind ook dat de GTA franchise gewoon bij de ps2 moet blijven, en niet dat die games een half jaar nadat ze op de ps2 gereleased zijn ook de xboxbezitters moeten gaan bevredigen. ;) Dit alles heeft overigens niets te maken met het feit dat ik de 3D GTA games geen hol aan vind, en ze dus absoluut niet dig. De 2D GTA games waaren imo wel weer stuk voor stuk toppers, op die GBA versie na dan O-) Verder is alles wat in die link word gezegt hoogstwaarschijnlijk een hele grote hoop stierenstront, maar er is en blijft een sprankje hoop :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  20. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij nou komt op de Playstation 2 of niet, dat maakt toch niks uit. Kijk naar het verschil tussen splintercell op de xbox en de ps2. De grafix van Resident Evil 4, zulleen HEEL wat lelijker worden, daarbij is het spel speciaal gemaakt voor cube controller(neem ik aan), daardoor zal het spelen van Res4 op ps 2 ook slecht verlopen. Als GTA SA het max uit de ps2 haalt, zal dat ding toch nooit zo mooi als Res4 op cube worden. Of ben ik nu gek?
     

Deel Deze Pagina