Hallo, Van het een op het andere moment, kan mijn computer mijn dvd brander en mijn cd brander niet meer vinden, ook mijn 4 virtuele drives niet meer ( die ik aangemaakt heb met deamon toolz ) Wanneer ik naar apparaat beheer ga staan er roode kruisjes door deze apparaten heen, wanneer ik ze probeer in te schakelen zegt hij dat dat niet kan ? Wat is het probleem ? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Heb je dat na een reboot ook? Mogelijk een conflict tussen windows en de branders. Firmware upgrade is dan wel handig, ook even de nieuwste versie van D-tools downloaden. Het apparaat in apparaatbeheer uitschakelen en weer inschakelen wil ook wel eens werken.
Ik heb apparaat uitgeschakeld en weer ingeschakeld maar gebeurd niks. Ook heb ik de ASPI Drivers van Windows opnieuw geinstalleerd nog niks. tevens heb ik ook de nieuwe versie van D-Tools en rebooten helpt ook niks hmmm
Nee man gewoon in apparaatbeheer die drives verwijderen. "installatie ongedaan maken" opnieuw opstarten en ze worden opnieuw geïnstalleerd.
Reus ik dank jou hartelijk, hier heb k tenminste wat aan, ga het direct proberen wanneer ik thuis kom van werk
oh moesten die in me moederbord /edit: inmiddels is het probleem opgelost, Bedankt iedereen voor het reageren _0/
ik had het ook vandeweek en twas bij mij de enige oplossing... (daarna had ik 3 dagen geen inet meer maar goed das nu ook opgelost... )