Java reader voor Internetbrowser?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 10 jan 2005.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een <nieuwe> computer(win 98 s.e. 2e editie) op mijn kamer alleen deze kan geen javascripts lezen. Ik kon op Download.com niks vinden hiervoor, ik had gezocht naar iets van ' javareader ' maar dat leverde natuurlijk niks op.

Volgens mij is het een vrij simpel bestandje dat ik zoek. Iemand een linkje dus?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  3. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Javascriptmogelijkheden zitten nochtans in de meeste nieuwe(re) browsers (vanaf Internet Explorer 5 meen ik, Firefox, Opera vanaf versie 5 ook meen ik, ...) standaard ingebouwd hoor. Enkel voor Java-applets moet je Suns Java hebben.

Mij lijkt het logischer dat je de javascript mogelijkheden hebt uitgeschakeld vanwege veiligheidsperikkelen (javascript kan als je een onveilige browser gebruikt (= Internet Explorer) je computer rare toeren laten uitvoeren).

5. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hep ''java web start'' bedoel je zoiets?

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Java web start kan wel kloppen ja,maar ik kom er net achter dat ik Internet Explorer V6.0.2etc heb dus ik zou Java al moeten hebben, ik heb 'teen en 'tander aangevinkt in de InternetOpties , ik zal kijken of het werkt nu.

Deel Deze Pagina