Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voetbalfan

    voetbalfan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ook ff een vraagie :
    ik heb nu me eigen team gemaakt en ik ben dus met die shirtjes bezig geweest om een logo op me shirtjes te krijgen maar ik heb dat dus gedaan maar ik vind het erg klein. is er mischien een manier om groter te krijgen?
    en is er iets dat je van een bestaand team een sponsor gebruikt ofzo???

    _0/ _0/ _0/
    Alvast Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  2. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nee, ik bedoel niet dat ik de originele NIKE-shirtjes niet mooi vind, zoals bijvoorbeeld die van Barcelona. Die zien er juist heel goed uit!
    Maar als je die Optionfile-patch nog niet hebt geinstalleerd heb je bijvoorbeeld geen NIKE-shirt van Arsenal, Nederlands Elftal of Borussia Dortmund.
    Als je dan vervolgens de Optionfile-patch op je xbox hebt gezet heb je dat dus wel, maar ik vind ze nog steeds niet zo mooi als de originele NIKE-shirtjes uit het spel (Barca enz.)

    Nou zag ik dus laatst nagemaakte NIKE-shirtjes voor PES4 op de PC (oa van NL Elftal) die er zo mogelijk nog mooier uitzagen dan die er al in zaten.

    Nu is mijn vraag dus: Weet iemand of er ook van dit soort "shirt-patches" zijn gemaakt voor de xbox?

    PS: Ik vind de optionfile verder fantastisch dus het is geen aanval op de optionfile makers ofzo :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ahh oke! Nu snap ik wat je bedoelt ;)
     
  4. fanatic

    fanatic Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb misschien wel een heel dom vraagje maar: ik zie sommige mensen in dit topic,die veel spelers voor hun team hebben aangekocht, maar ik kom maar steeds niet veel boven het jaarsalaris(bv: mijn funds zijn nu: 20.000 en het jaar salaris is 17.000 points, dat betenkent dus dat ik volgend seizoen maar 3.00 funds overheb,en dus verlies heb)
    dus me vraag:hebben jullie gebruik gemaakt van een cheat(geldcode)of hebben jullie gewoon op lange termijn gewerkt,totdat je wel goeie spelers kan binnenhalen?

    sorry als dit een domme vraag is, maar ik ben nog tamelijk nieuw op het gebied van pro evolution.
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zult rustig aan moeten beginnen.. Een club als Telstar kan ook geen spelers als Henry binnenhalen...

    btw.. Domme vragen bestaan niet...
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee wanneer Maldini met pensioen gaat? Als ik hem dan contracteer, kan dat dan gewoon en dat ik hem na een jaar pas kan gebruiken voor wedstrijden (en dat hij dan weer 17 is)?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik snap je vraag niet helemaal. Je wilt dus nu Maldini kopen terwijl hij 38/39 en hem dan pas een jaar later laten spelen als hij 17 is?Hoe zou dat moeten?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :+ Dat zou ik ook wel 's willen weten!
    Reïncarneren maybe? :cool:
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    geweldig, straks is Pelé ook weer jong, Maradona slank en wordt Abe Lenstra tot leven gewekt.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is wel zo dat oude spelers weer als 17 jarige terug komen in het spel, maar daarvoor moeten ze eerst hun loopbaan beeindigen.
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist tim, jij snapt em
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ok het gaat dus niet zo dat je hem met 29 koopt en dat hij een jaar erop 17 is.Als Maldini besluit om te stoppen dan gaat hij dus ook aan het einde van het seizoen uit je selectie.Het kan dat hij het jaar daarop 17 is maar dan kan ook een aantal seizoenen duren (ik weet helemaal niet zeker of elke seler als 17 jarige terug komt)
     
  14. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Eingenlijk vind ik dat ze helemaal niet terug moeten komen, ik vind het een beetje dom bedacht
     
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar wat doe je eraan?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik vind het wel leuker, anders heb je na 10 seizoenen bijna alleen maar spelers die je toch niet kent
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de Master League niet meer gespeeld sinds ik Live heb :eek:. Opzich wel jammer omdat het echt heel diepgaand is en zeer verslavend was. Maar ik weet niet, sinds ik Live heb doe ik eigenlijk nooit meer offline.
     
  18. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zelfde ziekte :eek:
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier nog iemand... Offline is gewoon lang niet zo leuk als spelen tegen echte tegenstanders... Laatst begonnen met Masterleague, maar al heel snel gewoon weer Live...

    Straks hebben we gewoon ons eigen league op live :) Perfecte combinatie..
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook maar een converter in huis gehaald,maar ik zit
    met het volgende....
    IK krijg de Linker trigger niet meer op L1 alleen op L2 iemand een idee om hem toch op L1 te krijgen????
    ZOu best jammer zijn als het niet zou gaan.
    ALvast bedankt voor de reactie'(s)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina