Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Rainbow Six 4 is de werktitel ... Maar hij gaat waarschijnlijk Rainbow Six: Lockdown heten

    Maar dit is wel duidelijk bij de meesten denk ik zo
     
  2. The Firm

    The Firm Banned

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij deelt exact mijn mening. Deze games zijn niet gemaakt om in de SP te spelen maar om op live te spelen, want oh wat was dat vet zeg. Eerst een geruime tijd Rb6 gespeeld en toen BA uitkwam gelijk die game erbij gehaald. Misschien bracht het weinig vernieuwing en was het meer van hetzelfde, maar nog een stuk van een lekkere taart is toch ook niet erg? Snap dan ook niet dat sommige mensen rb6 3 goed vonden en ba saai...

    Ik kan persoonlijk ook niet wachten op rb6 4, ik hoop dat het mij net zo'n fun geeft op live als zijn voorgangers. Ik zie dat 1malig kiezen van een classr niet zitten, maar niks is nog zeker als ik het zo lees, zien we tegen die tijd wel weer.

    Om het dan verder over het algemeen nog maar ff te hebben over rb6. Arcade vind ik het zeker niet, als je gewoon goed speelt maak je iemand met 1 schot af, dat zie je bij halo2 niet tenzij je met een sniperrifle rondloopt. Die 'trage' actie in rb6 vind ik juist een pluspunt, ik hou persoonlijk niet zo van dat Unreal gedoe, veel te chaotisch. Een beetje voorzichtigheid voegt juist extra spanning toe aan de game, zeker als je modi speelt als team survival (echt super) waarin je niet respawned.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe screens op Gamersnet.nl
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Voor meer klik hier.

    Ik vind het er best mooi uitzien allemaal. De HUD is imo erg duidelijk, en de omgevingen (vooral buiten) zijn erg mooi.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op deze site staan echt heel veel screenshots.

    Ik heb 'm al eerder gepost bij "Nieuws", maar ik dacht dat het mischien wel handig zou zijn als hij ook in de thread komt.

    Zoals jullie zien komen er duidelijk nieuwe wapens in Lockdown :)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  5. Trossarms

    Trossarms Guest

    Zijn dat alle wapens die er zijn, ik hoop toch wel echt dat er meer wapens in komen want dit vind ik toch best wel weinig
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dit de map Parcade ofzo?

    [​IMG]

    Ik hoop alleen niet dat ze te veel aan de wapens hebben veranderd. De M16 moet natuurlijk wel mijn perfecte wapen blijven :)

    Edit:
    Zo te zien hebben ze de helm ook wat transparanter gemaakt van kleur zodat hij niet té opvallend is :)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ff over dat plaatje daarboven hè ...

    Wat heeft het voor nut, een scope op een shotgun te zetten ... als je er maar 5 meter ver mee kan schieten :confused:8)
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Van dichtbij een headshot geven? :+

    Misschien dat hij toch nog behoorlijk accuraat shiet, dan is een lensje natuurlijk altlijd makkelijk meegenomen :)
     
  9. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk wanneer hij precies in de winkels ligt???
     
  10. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    25 maart
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op GameSpot wat ingame beelden gezien en het ziet er nogal wat onstabiel en houterig uit. Vooral de A.I. van de personages en hun bewegingen laten nog heel wat te wensen over. Ze hebben nog een hoop werk te doen willen ze het een beetje op rolletjes hebben voor 25 maart.
     
  12. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ke, dan hij licht 14 maart al in de winkels !
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt heel veel zin in Rainbowsix 4 !! ik vind de voorgaande al goed (alleen qua livegaming) dus het 4e deel moet echt helemaal top zijn !! :p
     
  14. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    In Gamepro staat 10maart ik kan echt niet wachten hooplijk heeft intertoys hem weer eerder in stores 8)
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Er zijn van die spellen die ik standaard koop dit is er één van! kortom zie jullie straks wel LIVE!!
     
  16. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat die de 25 e komt(xbw) ...Iemand die mss weet dat die vroeger komt???
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Op gamepro zal ik niet te veel af gaan. Meeste wat er in dat blad staat is de grootste onzin, tenzij je het ééns bent met de 8.5 op Goldeneye Rouge Agent. ;)

    Reken maar gewoon op 25 maart. :)
     
  18. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    14 maart, licht hij in de winkels, en niet 25, maarja aangezien mijn lokale gameboer halo 2 al op 8 november verkocht zal ik hem wel eerder hebben :D
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    14 maart?!! dat zou super lauw zijn mag ik weten hoe je daar aan komt?lijkt me wel logisch omdat er anders maar 7 dagen verschil zit tussen splintercell en rainbow
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  20. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Guys, Ubi released normaal op een donderdag... en dat zal voor Lockdown betekenen dat dat donderdag 24 maart zal zijn! ;-)

    En de coverage van gamespot was gebaseerd op een versie waar de AI inderdaad niet perfect in was.
    We are working on it! :p
     

Deel Deze Pagina