[XOne] Xbox Live! in Nederland op 14 maart 2003 - deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Mark, 24 sep 2002.

  1. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 sep 2002
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    I agree!

    want in het artikel op de frontpage staat dat wij pas NA 14 maart komen .. en wanadooo word niet genoemd als partner alleen telewest.
    -----------------------------------------------------------------------------------
    The full service will launch in the UK, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, the Netherlands, and Sweden on the first anniversary of the system’s release in Europe – March 14th, 2003 – and the Xbox Live starter pack will go on sale then for £39.99 / €59.99. This includes 12 months' subscription, all the software, the Xbox voice communicator peripheral and Xbox Live-enabled copies of MotoGP and Whacked. Xbox Live will be supported in Europe by BT Openworld, Noos, NTL, Telewest Broadband and Wanadoo.

    http://www.eurogamer.net/news.php?id=21722
    -----------------------------------------------------------------------------------
    dit was jou oorspronkelijke tekst ;)

    + de tekst van Eurogamer
    -----------------------------------------------------------------------------
    Xbox Live European launch details Mugwum [24-Sep-2002]

    Details of Microsoft’s European Xbox Live service have emerged this morning courtesy of broadband partner Telewest. The service will begin beta testing between October 30th and November 29th, with an open test from November 30th as part of "Xbox Live Test Drive" in the UK, France and Germany.

    The Test Drive phase will see gamers in the three chosen countries able to order Test Drive packs online, which includes everything the regular starter pack will; voice communicator, software and 12 months' pre-paid subscription - however, months leading up to the official launch will be free! The 12 months' subscription begins on the official launch date.

    The full service will launch in the UK, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, the Netherlands, and Sweden on the first anniversary of the system’s release in Europe – March 14th, 2003 – and the Xbox Live starter pack will go on sale then for £39.99 / €59.99. This includes 12 months' subscription, all the software, the Xbox voice communicator peripheral and Xbox Live-enabled copies of MotoGP and Whacked.

    Xbox Live will be supported in Europe by BT Openworld, Noos, NTL, Telewest Broadband and Wanadoo.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2002
  3. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het feit dat de games "MotoGP" en "Whacked" zijn kon ik daar ook niet terugvinden. Jammer dat zo'n thread dan klakkeloos (en blijkbaar ongelezen) gesloten wordt; ik kijk de volgende keer wel beter uit om nieuwe info hier te plaatsen! :{
     
  4. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een heel domme vraag, maar als je dan niet een adsl of kabel abbo hebt bij wannadoo, wat dan.
    Of hoef je niet in te bellen, wat natuurlijk, volgens mij ook mogelijk is via adsl.
    Maar het is pas over een 6 maanden, tijd genoeg om je voor te bereiden, of niet soms.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Lacht ... ach ik kan het begrijpen ... er worden soms meerdere posts van hetzelfde geplaatst ... maar deze post had open moegn blijven, omdat het hier ook gaat over een discussie over de komst van xbox live

    misschien is het een idee om deze post open te latentot 14 maart (laten we beginnen met en countdown tot 14 maart post ;) ) Hoeveel dagen moet ik dan nog wachten?????
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wanadoo is degene welke de broadband verzorgt binnen belgie frankrijk en Nederland ... hij laat dus (van alle) ISPS het pakketje naar de server brengen .. een soort post ... maar dan sneller ;)
     
  7. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betekent het alleen dat de Xbox Live! Servers bij wanadoo komen te staan. Hoe dichter je op Wanadoo zit hoe beter natuurlijk, maar het lijkt me sterk dat je niet via andere Internet providers van die servers gebruik kan maken.

    Vergelijk het met de Quake servers bij XS4ALL; voor iedereen bereikbaar maar als XS4ALL heb je meestal de laagste ping.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mark das niet zo .. de server staat in engeland ... we maken gebruik van de kabel om daar te komen ..

    wanadoo is de logische stap omdat deze bestaad in zowel Frankrijk Belgie en Nederland
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2002
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    fixed, kusjes voor mark
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    is dit officieel (de games dan)
    en zijn de online only games of full games?

    owja nog 285 dagen tot 14 maart :D
     
  11. voyager

    voyager Jedi Knight

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gadver Mark.. je hebt net een kus van een HAAI uit Lelystad gekregen... kan het erger?!?!Nou begrijp ik die grote badkuip opeens :D
     
  12. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De games die in het Xbox live pakket zitten zijn een soort uitgebreide demo's. Om het volledige spel in te spelen moet je de volledige versies kopen.

    Als je dus al MotoGP hebt (of dan Whacked), dan zal dit de Xbox Live functionaliteit en eventuele extra content aan je game toevoegen.

    IGN artikel
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gelukkig nog maar 283 dagen tot aan 14 maart .... en nog maar 275 dagen tot aan mijn verjaardag :+
     
  14. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn wel nog maar 168 dagen e.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ... das waar ik telde terug ;) naar 14 maart 2002 s ook niet helemaal waar .. mara ach .. mot het toch recht praten
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelukkig heb ik Moto GP al :9

    Wel jammer dat het 'updates' zijn (zoals hier boven gezegd, heb het nieuws laatste dagen niet zo kunnen volgen)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    167 en counting ;)
     

Deel Deze Pagina