Logitech X-530 adapter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door unXist, 14 dec 2004.

1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik weet dat er al een paar andere threads zijn over de logitech X-530 maar die gaan allemaal over of het nou wel of niet een goed setje is, dit boeit me niet ik heb hem immers al. In de andere threads zie ik ook mensen vragen hoe ze het moeten aansluiten alleen komt daar nooit een duidelijk antwoord op. Ik hoop dat daar in deze thread verandering in komt. Ik wil hem nu gaan aansluiten om mijn xbox alleen daarvoor heb ik een adapter nodig, een adapter van logitech maar deze hebben ze niet meer op voorraad :mad: mijn vraag bij deze is dan ook: weet iemand waar ik een vervangend blokje kan kopen (tulp => mini-jack kabeltjes) ?

Mensen die al een X-530 aan hun xbox hebben zitten: waar hebben jullie je adapter vandaan ??

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  2. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het als volgt gedaan, deze onderdelen heb je dan nodig (ik lees gewoon wat er op de verpakking staat):
    - 3,5 mm adapterkabel, stereo
    - adapter cinch: om 2 kabels met 2x cinch-stekker met elkaar te verbinden
    - adapter: 3,5 mm stereo <-> 2x 3,5 mm stereo contra
    Het komt er dan als volgt uit te zien:
    -de zwarte en de groene stekkers doe je in de adapter (de oranje kan je er niet in doen)
    - je bevestigt de andere kant van de adapter met de adapter kabel
    - de adapterkabel bevestig je aan de adapter cinch
    - aan de andere uiteinde van de adapter cinch bevestig je de witte en rode stekker van de xbox.
    Ik weet niet of je er iest aan hebt maar alle onderdelen zijn in de mediamarkt te koop
    Het kostte trouwens alles bij elkaar zo'n 12 euro.

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, ziet er een beetje ingewikkeld uit maar het werkt iig wel. ik wacht nog ff of er nog makkelijkere manieren zijn maar :9 tog bedankt

4. doekoe

doekoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkeerd gepost

Laatst bewerkt: 12 jan 2005

Deel Deze Pagina