HALO2 TOERNOOI Voor de gene die denken dat ze zwaar ownen met hun vrienden (of het gewoon leuk vinden om mee te doen), heb ik een halo2 toernooi opgezet. Het is een 4 vs 4 toernooi met in totaal 6 verschillende matches. Het wordt gewoon over live gespeeld, dus je kan rustig met je luie reet in je eigen stoel zitten voor je liefhebbende buis. De 6 matches die gespeeld worden zijn in 4 rondes verdeeld. De meeste matches zullen s'avonds worden gespeeld. In de eerste ronde ben je in een poul ingedeeld, en speel je 3 matches. Aan de hand van puntentelling (win is 3, gelijk is 1 en verliezen zijn 0 punten) zullen de beste 2 doorgaan. Hierna volgen 3 knockout-rondes, (verliezen is er uit). (De winnaar, krijgt de "eer") Na elke dag van spelen zullen de tussenstanden bekend gemaakt worden. Je kan je team opgeven door een mail te sturen naar 'dennisgijzen@hotmail.com' (alleen de leiders geven het team op). Hierin vermeld je; jou teamnaam, de teamleden (gamertags) en wie je zelf bent. Je krijgt dan zo snel mogelijk een mail terug met verdere informatie. P.S. Waarschijnlijke begin datum: zondag 23 januari 2005. created by: spyhunter/msh hunter en denjaan/alt3r 3g0
No offence maar het Lijkt me dat je mee moet doen om er iets van te maken. Bij deze wil ik me dan graag inschrijven, Gamertag: Manialmax Ik edit deze post zodra ik mijn team bij elkaar heb.
Fuck eindelijk een Halo 2 toernooi, maar nu ligt mijn internet voor 2 maanden uit kut. Mijn comp en Xbox lopen over andere providers want de provider op pc ondersteunt niet Xbox live.
jah ik ook, maarre, der zijn nog genoeg lege toernooien hierro, en doe al mee met xbl.be als jullie die kenen... 4vs.4 is wel dik VET!!
Ok, lijkt me wel cool toernooitje... Gamertag: BFalcon Clanleader van: DNBKillers Gamertags van leden: Predator NL, Fajo, Uchiha tijntje Andere leden worden op dit moment geronseld Ik hoor wel reactie...
Eindelijk? Een toernooi is alweer afgelopen (btje mislukt), een begint vanavond aan zijn eerste ronde, nog een is nu spelers aan het zoeken, en dit is alweer de 4e. Ik ga in ieder geval een team bij elkaar zoeken.
tot nu toe ingeschreven teams: hardest core nl forces of limmen the dutch pride de josti's en wat ik er even bij wilde vertellen.. als jij gewoon vrienden heb die geen xbox hebben of ze kunnen er niet op, kan je ze ook als gast laten meespelen.. MAAR dat moet je er wel bij vermelden!
btw. Je kan ook een emailtje sturen en je alvast inschrijven voor een volgend toernooi. Wij zullen dan nog vragen of je nog intresse hebt.
Gaat dit toernooi nog door? Ik wilde graag ook nog meedoen. Ons team: MOHHH. D m3n, Richi Cash NL, Amras NL en Dibri NL. Je kan mij pm sturen voor tijden etc.
psssst mailtje sturen. Volgens mij komt hij hier normaal niet. Stuur jij de mail maar, jij kent D m3n en Richi Cash NL beter. Dus kunt ze denk ik makkelijker bereiken.
Ik wil wel mee doen met m'n clan, maar dan moet ik precies weten wanneer want dan moeten we afspreken met elkaar dus zeg 't als je zeker weet wanneer het is