Red Dead Revolver ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 11 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een Xbox aangeschaft en ik ben er dik tevreden mee.
    Ik ben nu bezig met SplinterCell Pandora Tomorrow en deze vind ik goed.
    Daarnaast had ik graag een game gehad met wat meer actie en ik dacht aan Red Dead Revolver { bij dixons € 29.95 } .
    Is deze titel wel de moeite waard vooral dat hij is afgeprijsd ?

2. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Al aan Prince of Persia: SoT gedacht? Ook niet fullprice, heerlijke game...
    Red dead revolver lijkt mij trouwens wel leuk, wil 'm ook nog wel hebben.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    koop halo: combat evolved ;)

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde verhaaltje als altijd eigenlijk hè. Check review, bekijk filmpjes etc. Op Gamerankings.com kun je er veel vinden.
    Wij kunnen niet weten wat jij leuk vind. En reacties als "koop halo:combat revolved" heb je helemaal niks aan.

Ik heb de game gespeeld, en vond het wel een echte western-shooter. Als je daarvan houdt kun je deze best kopen imo.

Edit\\ Hier is een thread waar naar de mening gevraagt wordt van RDR, misschien dat je daar kan vragen, of al wat kan opdoen over hoe de game is.
    Deze: klik

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ook is het misschien een idee om in de draad te kijken van de beste game van 2004. Hierin staan uiteraard goede games. En vaak met degelijke argumenten:)

hier vind je misschien ook wel wat...

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game en het is gewoon een heerlijke arcade shooter. Ik zou tot 30 euro echter andere games in overweging nemen: beyond good & evil, halo, PoP.

7. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    jah wij weten idd niet wat jij leuk vind..
    ik heb deze game echter wel en kan dr wel wat over zeggen..
    de game bevat een singleplayer en een multiplayer modus..
    later kun je hier de modus bountyhunter nog bijkrijgen.
    het spel ziet er redelijk goed uit (niet geweldig, gewoon gemiddeld)
    maar daar let je bij dit spel niet echt op..
    het gaat meer om de gameplay sfeer en het verhaal..
    de game is afkomstig van de makers van de gta reeks dus ze hebben wel ervaring met games..
    de singleplayer vond ik erg leuk om te doen en je doet er ook redelijk lang over..
    ik deed er volgens mij ong. 6 weken over en volgens mij was dat op de laagste moeilijkheidsgraad..
    ook veel afwisseling in de verhaallijn doordat je met veel verschillende charachters speelt en ook mag rijden op paarden en stieren..
    ook zitten er stukjes in waarbij je een duel met een andere cowboy aan moet gaan..kijken wie het snelste zijn gun kan trekken dus..
    klinkt moeilijk maar in de praktijk is het zeer goed uitgevoerd..lastig door te krijgen maar na een tijdje schiet ook jij sneller dan je schaduw :p
    multiplayer vind ik iets minder...wel leuk voor even maar blijft niet lang boeiend..
    bij het begin heb je heel weinig levels en characters maar die kun je verdienen door de game uit te spelen en daarna nog meer te verdienen in de mode bountyhunter.(deze modus unlock je nadat je het spel hebt uitgespeeld)
    waarbij je doelen hebt als speel dit level in deze tijd uit en speel dit level door vijanden alleen maar in het hoofd te schieten, als je zo`n level voltooid krijg je nieuwe levels, charachters etc.
    ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar het gaat natuurlijk nog steeds om smaak iedereen houd weer ergens anders van..
    maar ik kan hem je zeker aanraden..ik had hem voor 60 euro en 30 is echt niks voor dat spel! _O_ laat me als juh wil ff wetuh wat je dr van vindt als je m gehaald hebt :)

8. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, dit is een game die gewoon iedere speler met een xbox gespeeld moet hebben.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja halo (1/2) natuurlijk in ieder geval wel ja, maar red dead revolver vind ik zelf niet super. Hij is ook niet realistisch, je kan veel te hoog springen en van die dingen enzo. Ik vind hem niet echt vet. Maar als je er echt van houd denk ik toch wel dat je het wel een vet spel vind.

10. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    red dead revolver vond ik een erg leuke game, hou helemaal niet van shooters op console maar deze vond ik erg goed en goed speelbaar, maar ik vind westerns dan ook redelijk cool :)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina