Ze hebben nog steeds niet gebeld, dus dan zal ie daar toch ook wel morgen binnenkomen. Morgenvroeg maar even bellen dus
het starterkitje met Spinter Cell pandora tomorrow staat op de site van free record shop: goedkoop starterkitje!!
Eerst kon je hem nog bestellen, vul ik hem in en is het in de tussentijd op niet leverbaar gesprongen
Tuurlijk doen ze dat wel, als ze er achter komen dat je het niet opkomt halen dan gooien ze 'm vanzelf wel in de verkoop. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ze iets niet apart willen houden.
Nou, ik heb de hele stad afgebeld maar het is nog nergens binnen gekomen, sommige weten er helemaal niets van. Eentje zei zelfs dat het niet kon...30 euro voor een starterskit incl een game...hij zei ook nog "het spel los kost al 60 euro" ha ha wat een bak. Ik zei nog dat ie eens in hun folder moest kijken...had ie nog niet gedaan. Gelukkig heb ik iemand van een filiaal gesproken die wel wat meer moeite doet en die wilde er zelf ook een, hij kreeg er maar 2 binnen...pff daar snap ik helemaal niets van. Morgen dan maar ff afwachten.
Bij FRS Rechtestraat en FRS HeuvelGalerie in Eindhoven is ie ook nog niet binnengekomen, hij komt morgen.
Nee hij komt denk ik gewoon morgen in alle filialen. Mischien dat clusterbuster ons iets meer weet te vertellen?
Ik heb net heel leiden afgebeld, ze hebben niks binnen gehad en wisten ook niet of die nog wel kwam. Ik moet nog maar zien of ze hem uberhaupt wel krijgen, of dat ze mooie reclame maken voor die 5 kitjes die ze hebben.
zo ik ben voor 50% verzekerd van het feit dat ik er eentje krijg als ze hem binnenkrijgen bij mijn frs dan leggen ze hem appart en bellen ze me op
De planning was vandaag, 11 januari.Vandaag geen contact gehad hierover, maar ik verwacht (ik weet het op dit moment niet zeker) morgen 12 januari. Wat ik wel weet dat ze eruit zullen vliegen: ik raad iedereen aan morgenochtend vroeg te bellen naar het filiaal waar je het op wilt halen om te vragen voor je te reserveren danwel rond de middag (1100-1200) naar de winkel te rennen om m op te pikken:iedereen heel veel succes!