kost extra veel, dus ga em zeker kopen!! :{ Kweet nie.. maar voorlopig nog nie game + xbox live + extra kosten :{
Star wars Galaxies wordt één van de toppers van volgend jaar en één van de beste RPG's ooit.Er zal (bijna) geen enkel bedrag teveel zijn om dit spel online te kunnen spelen.Het is allemaal een persoonlijke kijk op de zaken.Er zijn mensen die zonder probleem 10 euro betalen om een VOLLEDIGE maand dit spel te kunnen spelen.Langs de andere kant gaan er veel mensen zeggen van 'nee jong,veel te duur' en dan gaan ze hun 10 euro op 5 min. tijd opdrinken in een café.Veel mensen zijn al verwent op PC dat bijna alles gratis online kan gespeeld worden.Ik vind persoonlijk dat er wel max.zo'n 5 euro per maand kan gevraagd worden om online te spelen.Als dit zou oplopen koop ik gewoon minder spellen die online geld kosten.Er is altijd een hulden middenweg en je kan toch niet alles gratis maken.Spellen zoals Star Wars Galaxies zijn gemaakt met een ziel en ze verdienen gewoon een bekroning met vers geld om NIEUWE projecten op te starten.En daar gaat het natuurlijk om.
Wat een wijze woorden. Maar je hebt wel gelijk, games als Starwars: Galaxies verdienen ons aller zuurverdiende geld. Ik koop hem waarschijnlijk op PC, maar toch; daar betaal ik ook extra voor.
Bedoel je extra geld bovenop de Xbox Live kosten? Dat zou ik niet zo tof vinden, dan moet je een tweede baan nemen om te kunnen gamen, maarja, dan heb je geen tijd meer om te gamen... :?
hahaha ja dan heb je inderdaad geen tijd meer over om te spelen ik heb ergens gehoord dat je geen extra kosten hoeft te betalen naast de xbox live kosten. Hopen kan altijd
Dat geldt helaas niet voor SWG. Daar moet je naast het xbox live ook nog eens een abonnement nemen bij SWG dus je betaald voor 2. Afhankelijk hoeveel ze ervoor vragen denk ik erover om het spel te kopen. Eerlijk is eerlijk, het wordt de online ervaring allertijden. Tenminste, tot er nog iets beters komt.