halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar. Maar het is er nu toch, dus dan maar gebruiken. Het liefst zou ik hem laten liggen. (zouden we allemaal af kunnen spreken voor de game start) Maar als de ander hem gebruikt, dan ik natuurlijk ook om het gelijk te trekken.
    @ Sargeant Swift, uiteindelijk kwamen er bij mij nog de meeste opdagen ;) Maak mij maar weer groepsleider, en ik zorg dat het allemaal goedkomt :+
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo amras ik zie nu pas dat ik bij jou in de poule zit.... we moetn maar weer eens een potje gaan spelen altijd leuk :9... en voor de rest alvast iedereen suc6 met oefenen etc;)...
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelt toch vaak met Dibri en D m3n? Daar zit ik ook vaker bij, komen elkaar wel een keer weer tegen. Hebben ze je trouwens al gevraagd voor dat team toernooi wat op xbw gehouden wordt? Ze waren nog opzoek naar een 4e speler.
    Maar ik moet zeker oefenen, sommige zijn echt goed :eek:
     
  4. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    idd GTI, ik zag je ook de hele tijd online, maar je reageerde maar niet op die invites, en hij heeft zelfs 10 minuten op open gestaan, en ook toen heb ik een invite bom naar je toe gestuurd, ook naar de mensen die NIET online waren zodat als ze nog net online kwamen ze vlug konder joinen.
    we hebben van 5 voor 4 tot 10 voor half 5 gewacht, en toen zat je ineens in matchmaking terwijl je wist dat het om 4 uur was :confused:, dus toen zijn we begonnen.

    GROEP F: ik stuur ieder van groep F weer invites, decline deze a.u.b. niet.
    Ik geef zelf de voorkeur aan wat later in de middag op komende zondag, zo rond 4 uur weer, als mensen uit groep F het hier dus niet mee eens zijn dan word dit een andere tijd.
     
  5. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    4 Uur is prima voor mij. Dan zullen we mischien niet zo veel last hebben van mensen die dan net moeten eten ed.
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dan weet ik het. Ik kreeg idd tijdens een game een invite, maar zag niet van wie, toen ik later ging kijken, wassie weg. Dat was jij dus. _0/
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    @ amras, ja ik doe mee (y)... daar moetn we dus ook nog maar ff voor gaan oefenen. gaat helemaal goed komen:cool:
     
  8. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SpiNNeNMaN: Zondag 16.00 kan ik sowieso niet, dan sta ik ergens in Helmond een tenniswedstrijd te spelen. Mijn voorkeur gaat duidelijk naar een andere dag dan zondag (zaterdag zou uitstekend zijn) of later op de avond op zondag (vanaf 20.00 zal ik 99% zeker wel kunnen). Zondag voor 11.00 is ook best. :9
     
  9. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    zondag heeft mijn kleine broertje even voor mij gespeeld.
    en hij is nog 2e geworden ook :cool:
    ik heb wel zin in de 2e ronde....
    lijkt me cker een uitdaging om tegen spinnenman te spelen :9
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    valsspeler :eek: :p

    Iedereen in mijn groep krijgt van mij een PM. Zo blijft het overzichtelijker voor mij.
     
  11. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet rond 20.00 uur, in de middag kan ik niet....

    Eerste potje was wel leuk :).
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel om 4 uur,acht uur denk ik niet..
     
  13. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok , I get it :p.
    zondag 8 uur, komt dat beter uit? meeste mensen eten NIET rond 8 uur, in het weekend komt geen goede tijden slechte tijden :p, en uhh... ey wacht... kom sezamstraat dan niet??? :mad:.
    marruh, zondag 8 uur proberen we dan, als er bezwaar is dan moet je op de kop gaan staan en met je handen tussen je billen voelen, of natuurlijk reply'en op dit forum en zeggen dat je niet kan.

    EDIT: ok de eerste persoon met zijn handen tussen zijn billen is nog eerder dan ik deze reply af had :),
    wat is de REDEN :|..
    ik wil het wel verplaatsen naar zaterdag hoor :), maar als het iets onbelangrijks is van, ik ga naar een verjaardag toe of moet naar een begravenis, bruiloft, ik ga zelf trouwen of ik ben jaarig of dan ga ik dood, dan zeg ik .... nee geen geldig excuus.
    en zeg er gelijk ff bij wanneer je zeker wel kan [ graag een tijd waarbij je denkt dat de meeste wel kunnen, dus geen 3 uur in de nacht, want dan kan neveler niet stiekem zijn broertje laten spelen. :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Je PM-inbox is vol.

    Maar mij komt het weekend in principe het beste uit, dan kan ik namelijk de hele dag.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Is weer leeg. Bij mij komt de zondag ook altijd goed uit ja, maar ik weet niet hoe iedereen zit. Bv Castro le China kan dan al niet.
     
  16. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorsprongelijk zal ik om 7 uur gaan slapen maar voor deze keer maar ik wel een uitzondering, ik kan om 8 uur :{
     
  17. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    3 uur in de nacht is inderdaad geen goed idee :p
    ik kan eigenlijk wel op elk tijdstip...
     
  18. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vorige post over groep F was een beetje onduidelijk :),
    dus daarom maak ik het hier wel ff wat duidelijker.

    Zondag om 8 uur kunnen:
    -Neveler
    -Cold Synergy
    -Jozo 1987
    -SpiNNeNMaN
    -Outsider NL
    -
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  19. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag om 8 uur kunnen:
    -Neveler
    -Cold Synergy
    -Jozo 1987
    -SpiNNeNMaN
    -Outsider NL
    -D m3n
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    en PureMaximus en DeXXa???
     

Deel Deze Pagina