Wij zijn van plan om de draadloos wireless Lan netwerk kit van de Aldi te gaan kopen. Ik heb een kabelinternet abo van Multikabel. Nu staat er in de folder, werkt alleen bij ADSL- internetaansluiting. Even verderop staat er 802.11g DSL-/kabelgateway router en stelt gebruikers in staat hun computerbestanden en een BREEDBAND(!!!) internetverbinding te delen via de geïntegreerde 4 port kabeling via netwerkkabels en zelfs draadloos via de meegeleverde USB-dongels. Nu was mijn vraag kan ik deze set kopen??? Want er staat 1st alleen voor ADSL en later staat er breedband en dsl/kabelgateway router...
Overgetikte Advertentie:
Draadloos wireless-LAN netwerk
* draadloos communiceren tussen PC's, notbooks etc én directe verbinding van alle aangesloten apparaten met internet
* doorvoersnelheid: 54 Mbit/sec. (WLAN) en tot 100 MBit/sec, ethernet (afhankelijk van de gebruikte netwerkkaart)
* werkt alleen bij ADSL-internetaansluiting
* 802.11g DSL-/kabelgateway router
* de Medion 802.11g draadloze DSL-/jabekgateway-router stelt gebruikers in staat hun computerbestanden en een breedband internetverbinding te delen via de geïntegreerde 4 Port Switch (bekabeling via netwerkkabels0 en zelfs draadloos via de meegeleverde USB-dongels. De router is uitgerust met 802.11 g technologie
Link naar aldi website met advertentie: Aldi Werkt naar mijn weten niet
Laatst bewerkt: 19 dec 2004