Shit ik ben ook verslaafd aan die japanse shit man. Weet je hoe lekker (ook tijdens het gamen). Je poten gaan er niet super van plakken en het is nog vet lekker ook. Maar m'n nr. 1 blijft toch wel Winegums van RedBand !!!!
shammo.. niemand snapt mij?? maar goed het heet dus inderdaad japanse mix. ernstig lekker maar je moet er wel wat bij drinken. ik drink altijd dubbel fris mandarijn alleen dan het "b" merk ervan aqua fruit geloof ik. en drop is ook wel lekker bij gamen maar dan wel zoete geen zoute.
een zak lekkere zouten/zoete drop vin ik het met (net als Spartan-oo5) aqua fruit maar dan appel ofzo..
jaah appel is ook wel lekker, alleen bij mij verkopen ze die mandarijn van aqua fuit niet meer klote zooi nou mot ik weer dubbel fris halen, of tog maar eens een andere weer proberen.
Als ik aan het gamen ben heb ik helemaal geen tijd om te snoepen, omdat ik al mijn concentratie moet richten op het spel. Respect dat jullie zoveel dingen tegelijk kunnen!
Je ken tog heel ff je controller met 1 hand betruren b.v. als je ff een auto rijd ofzo. maar goed bedankt voor je respect.
Lol! Als je de controller heel ff los laat en met 1 hand de auto bestuurd, kan je geen gas geven en raak je toch uit je concentratie. Als je bijvoorbeeld een platinum race in PGR2 doet heb je hierdoor al verloren. Dus nee, ik kan het niet.
je ken je controller zo tegen je been aan drukken dat je je rechter trigger precies goed in drukt. ik speel zelf geen race games hoor ik verlies altijd maar bij halo 1/2 lukt het mij wel. of je parkeert ff aan de kant
ik heb 1 keer op een feest dronke gegamed echt gek is dat. het was op een pc met headset we zijn gewoon met z'n alle lietjes gaan zingen echt uber melig