[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je een hoger level hebt kom je ze wel tegen. Die lagere levels kunnen de cheats/glitches nog niet. Ik heb er vandaag alweer gezien.

    Iemand heeft mij uitgelegd dat het dus met de modem moet, maar in Coagulation is het ook gewoon mogelijk.

    Ik heb trouwens bij Team Skirmish al meerdere malen slayer gespeeld dus hij zit er wel degelijk tussen alleen komt hij bijna nooit.

    Team Skirmish heeft bijna geen lag, maar Big Team Battle wel. Maar dat kan ook komen omdat er modem glitches gebruikt worden. Ik ben dan niet de enige die er over klaagt want mijn hele team zegt dat er dan lag is...
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je echt niet tussendoor een potje team slayer gespeeld? Ik ben slayer nog nooit tegengekomen bij skirmish.
    Ze hadden dit juist opgesplitst omdat sommigen geen slayer willen en anderen geen skirmish games.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee hij zit er echt tussen. Niet vaak en ook alleen Team Slayer dus geen variant.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt inderdaad.
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben m ook wel s tegen gekomen, ik weet alleen niet meer of dat dus voor die updat was of erna
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld the mega walrus neem ik aan moet je mij en dj mini man eens joinen(we staan allebei in zijn vriendenlijst). in custom game is het superlollig om dit soort glitches te doen(in matchmaking vind ik het echt super kut maar als ze het tegen ons gebruiken doen wij het ook natuurlijk, want we kennen en kunnen ze nu bijna allemaal...)

    die glitch om te scoren binnen 2 seconden is inderdaad een warthog glitch ik heb em gisteren een beetje onder de knie gekregen...

    je moet een elite zijn en dan een truukje gebruiken bij het uitstappen waardoor je voor de anderen uit bent gestapt maar je eigenlijk nog in de warthog zit (ook wel dummy genoemd)... nu kun je uitstappen bij de vlag maar mag je niet lopen) pak je de vlag zet je 1 stap en je bent terug bij je eigen vlag met de vlag van de tegenstander...

    nogmaals heel leuk in custom game maar gewoon bullshit om het in matchmaking te doen (ook al maken wij ons er ook wel eens schuldig aan)
    _0/
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat een pokke ding, zo'n dummy glitch. Het verknalt het hele spel als ze dat gebruiken. A;ls iedereen die van zo'n glitch hoort het nou meld bij MS dan ben je daar zo van af lijkt me. Level is niet geraleteerd aan glitchkennis, sommige spelers zijn gewoon goed zonder cheaten. _O_

    Toen we met jou en miniman zo lekker speelden, hadden we toch ook gene cheta snodig?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2005
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mooiste is nog dat we laatst 2x achter elkaar tegen cheats speelde. Eerst 1 Flag CTF waarbij ze cheate maar wij in de 4e ronde 2-2 maakte en nog wonnen en daarna verder ze met Neutral Bomb binnen 2 minuten hard geowned omdat we de bom toen al 3x geplant hadden. Ze waren lvl16-18 maar ze bakten er gewoon helemaal niks van. Alleen met cheaten kunnen ze hogere levels bereiken. Valt alleen op als je iedere keer geowned word en alleen met cheats kunt winnen....
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Laats kwamen we bij een clanmatch wel 3 keer dezelfde cheaters tegen. Ben die dag maar weer een andere game gaan doen.

    Dat sommige mensen de game zo kunnen verpesten dat snap ik gewoon niet. Zullen wel van die nerds zijn zonder sociaal leven die niet tegen hun verlies kunnen :mad:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laats deed een teammaat van mij de dummy glitch op Coagulation. Had ik hem steeds gekilled. Na de pot begon hij ook nog te zeiken tegen mij ;)
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was me al af aan het vragen wat iedereen zou doen als ze een cheater in het team tegenkomen. Tot nu toe heb ik het nog niet meegemaakt omdat ik altijd met vrienden speel. Wel een keer iemand die het voorstelde, maar die kenden we. Gelukkig wilde hij naar ons luisteren.
    Ik denk dat ik zou leaven en een berichtje bij mijn tegenstander achter zou laten met daarin de reden en de vraag om die cheater zeker cheaterfeedback te geven.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet wat ik zou doen als ik nog geen cheats had gezien, maar ik heb nu al zoveel games verloren omdat er een modemcheat gebruikt wordt dat ik kan begrijpen hoe de tegenstanders zich voelt.

    Als je leaved heb je de andere teamspelers daar ook mee. Ik zou proberen om hem te stoppen en daarna aan de tegenstander doorgeven dat hij gecheat had.
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meer dan genoeg cheaters gezien, maar nog nooit bij in het team gezeten. Dat bedoelde ik ermee. Hmmm, je hebt wel gelijk dat je je teamgenoten er zo ook mee pakt door te leaven. Het hangt er vanaf of die andere meecheaten.
    Maar ze stoppen is toch een beter idee ja.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met die dummy glitch help er altijd iemand want er moet iemand in de Warthog rijden.
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de dummy glitch 1 keer gedaan voor de fun in een custom game,als je dat gebruikt in matchmaking is echt te lullig.
    dat zal ik nooit doen...
     
  16. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tzal wel best zijn dat je dat niet doet :p
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaarrggghhhh, vandaag een echte off-day gehad. Het begon al goed, eerste game een glitcher. Maar we mochten als 2e aanvallen, dus hebben ze toch nog kunnen pakken omdat ze gewoon bagger speelden.
    Verder echt ontzettende baggerpotjes gespeeld. Iedere keer spawnden we midden in het level. Kwam de tegenstander er meteen aan met rockets, snipers en voertuigen.
    En dan ook nog 4 van de 10 potjes op burial mounds. Ik ben die onderhand echt moe, ik heb nieuwe levels nodig om Halo 2 me te laten boeien.
     
  18. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Ik weet precies wat je bedoelt. De game mag dan nog wel zo goed zijn, het zijn meestal de gamers die de lol verkrachten voor je... :mad:
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De rede van al dat gecheat/geglitch/etc... heeft ervoor gezorgd dat ik Halo 2 heb verkocht en er geen zin meer in heb.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah lol dat hadden wij dus laatst ook. Hun beginnen en glitchen meteen de vlag. Toen wij waren liepen we gewoon de basis in pakken de vlag zonder dood te gaan en scoren. Het werd gewoon 2-2 en we hadden nog steeds gewonnen. Die gasten waren allemaal lvl16 of hoger maar ze waren gewoon echt slecht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina