Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lijkt me zo stoer via Live, lekker met paar mensen je eigen team vormen. Dit spel ga ik echt zó zeker kopen!

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het live systeem gebruiken van halo. OPtimatch en je word bij spelers van je eigen niveau geplaats. En wil je gewoon rijden dan maak je maar een eigen party aan. Denk dat dit systeem voor race games veel beter uit de voeten kan komen als dat ik dat vind bij halo. Omdat racen racen is en met halo vind niet iedereen ctf wil spelen.

Ik wacht met smart op deze game en ga zo snel mogelijk het stuurtje scoren

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat doen ga ik persoonlijk naar Amerika om die gasten om te leggen. Dat is gewoon het meest verneukte xbox Live systeem dat ik ooit ben tegen gekomen. Ik wil gewoon een game aan kunnen maken en dat andere mensen mij kunnen joinen. Het slaat toch nergens op dat je niet eens kunt kiezen of je CTF, King of the Hill of land grab of iets dergelijks wilt gaan doen. Je moet maar het geluk hebben dat je in een leuke game wordt gegooid.
    Doe mij maar het PGR2 systeem dat gewoonweg perfect was. En ik wil ook gewoon een keer een join lijst die niet weer helemaal moet verversen als je een game hebt gejoind die het dan weer niet doet. Kan je weer helemaal opnieuw een lijst gaan samenstellen. Daar wordt ik echt gek van.

4. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het systeem wat PGR2 gebruikte was een slecht systeem. Als je een game hoste en je zette de track op down town short had je binnen no time allemaal hoog gelevelde mensen in je game. Dit omdat ze op deze baan in de kortste tijd de meeste kudo's konden verdienen. Bij Halo 2 is het wel redelijk geregeld. Als je nu de beste wilt worden zul je ook van de beste moeten winnen en niet je stats vergaren bij makkelijke levels en zwakke tegenstanders. Ik had alleen liever gezien dat er ranks van 1 tot 100 waren ipv 1 tot 50 en dat de games wat vaker veranderd werden. Afgezien van de modemcheat vind ik het een gebalanceerd systeem.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in forza zal ik niet echt zulke game modes zien ald ctf. Een race is een race Klaar. het eningewat ze zouden moete naan passen is dat als je zelf een party maakt dat er dan ook andere die niet op je lijst staan kunnen joinen. Verder vind ik het voor de stats wel eerlijk als je raced tegen mensen van jou gradatie anders zal je nooit geld kunnen winnen om nieuwe onderdelen te kunnen kopen of om je wagen te repareren

Wat bacardi zegt ben ik het helemaal mee eens.

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Dat Live systeem van Halo 2 was helemaal niets! Als je alleen met vrienden speelt kún je niet eens je niveau verhogen. Bovendien wil ik niet altijd met mensen van hetzelfde niveau spelen, ik speel voor de gezelligheid (met vrienden) en tegelijkertijd voor de scoreboards.
    Ik heb het liefst een systeem als DTM. Perfect scoreboard (als je wint krijg je punten, als je verliest krijg je minpunten) zodat de beste bovenaan staat. Als je tijdens de race de room verlaat krijg je ook minpunten.
    Bovendien is dat nog het "normale" systeem, dus gewoon zelf een lobby maken of voor optimatch kiezen.

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    omdat mense die met hun vriende online doen die doen niet serieus dus die hebben niks aan die rank
    speel jij altijd serious als je met vrienden speelt?

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is waar wat je zegt met game modes, maar je hebt wel verschillende banen die je zelf wilt uitkiezen. Met Halo 2 speel ik ook amper met vrienden omdat je die simpelweg niet uit kunt nodigen. Bij PGR2 hebben ze de fout gemaakt dat je bij optimatch kon kiezen om tegen lagere, gelijke of hogere ranks te racen.

Wat ik gewoon mis bij Halo 2 zijn de lijsten, zoals in PGR2 en DTM2. Dan kun je tenminste zelf uitkiezen wat je wilt gaan doen. In de optimatch moet je ook het aantal rondes, welke baan, welke auto classe (pk classes, wie weet) etc. kunnen kiezen. Anders zou het niet echt een optimatch meer zijn.

Als je gewoon in een game gedropt wil worden, kies je toch lekker voor quickmatch. Die optie zit er ook niet voor niets bij.

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wilt vind ik prima maar dan vind dat je dan niet voor de stat´s mag rijden.

Een competie is ook dat je op verschillende banen moet rijden wat het gewoon eerlijker maakt. Als je alleen maar 1 track rijd en je krjgt daar steeds punten voor ja lekker is dat. Ik vind als je voor stat´s rijd dat je alles moet masteren kwa banen. Dan kun je ook zien hoe goed je bent als alleen maar focusen op 1 baan.

Verder vind ik wel dat als je gewoon wilt rijden dat je gewoon een baan moet kunnen kiezen.

Maar voor stat games ben ik echt voor het nieuwe systeem.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze kunnen best een systeem verzinnen waarbij we allemaal tevreden zijn. Denk aan een puntensysteem als Rallisport Challenge 2. Dat werkt gewoon volgens het "oude" systeem (waar Luc E. Fer en ik voor zijn) maar je moet wel alle banen goed moet kunnen rijden. Je krijgt namelijk punten voor je beste rondetijd per baan (dus als je op een baan 1e staat, krijg je b.v 1000 punten, sta je op een andere baan laatste krijg je b.v. 100 punten). Dan moet je dus wel alle banen "masteren" (wat jij wil) om hoog in de scoreboards te komen.

12. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het vervelende is dat je forza niet kan vergelijken met rcs2 en pgr 2.

Je hebt hier te maken met een sim waarmee je geld moet verdienen om je wagen te kunnen bouwen. Hierdor moet je geld verdienen. En als je dan tegen spelers komt te rijden die beter zijn als jij zal je nooit geld kunnen verdienen en omdat schade betaalt moet worden om te repareren zou dat voor veel beginnende spelers niet leuk meer zijn om te spelen omdat ze geen geld hebben.

Daarom ben ik echt voor een match makeing systeem als in halo 2.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een spel. Als je competitie wilt rijden, dan zou dat gewoon moeten kunnen vanzelfsprekend. Maar als je één baan gewoon leuk vind en je bent er goed op, waarom zou je dan verplicht moeten zijn om ook andere banen te rijden? Je gaat uiteindelijk toch wel verschillende banen proberen, maar het zou een beetje raar zijn als je niet gewoon zelf mag weten welke track je wilt rijden. Je hebt er tenslotte ook €60 voor neergelegd.

Je zult altijd wel spelers tegen komen die beter zijn dan jij. Met Halo 2 zit ik op level 11, en ik kom ook spelers tegen in Optimatch die level 15 hebben of gewoon level 11, maar die toch beter zijn. Je kunt niet één moeilijkheids niveau krijgen op Xbox Live omdat er altijd mensen beter of slechter zijn. Dat is nou juist ook het leuke. Dan ontstaat er competitie. Je moet natuurlijk wel tegenover een beetje gelijkwaardige spelers worden geplaatst, wat jij denk ik ook bedoeld, maar doe het dan ook zo dat je nog kunt kiezen wat je leuk vind om te rijden i.p.v. domweg in een game geplaatst worden. Het Optimatch systeem van Halo 2 is gewoonweg een quickmatch waarin je kunt kiezen of je deathmatch of team-based games wilt spelen. Ik heb in andere Xbox Live games quickmatch functies gezien waarin je nog meer kon kiezen.

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals voor stats vind dat je alle banen moet kunnen rijden. Dat is zo in de DTM en in de Formule 1.

Wat ik ook gezegt heb is dat je gewoon ook een optie moet hebben om zelf een game te hosten en een baan te kiezen. Maar ik ben dan van mening dat hier geen stats gepost mogen worden. Klaar.

Maar voor stats games nogmaals is voor een race game het halo online systeem een heel goede optie.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik jammer vond in PGR2, is dat je niet zomaar je eigen race (offline, zonder live) kunt samenstellen. Je kon niet zeggen van; ik neem de 360 Modena en ik ga op die baan tegen computergestuurde tegenstanders rijden. Kan dit wel in Forza? Ik hoop het zo....

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de puntetelling van pgr2 ook leuk
    je kon gelijk zien wie beginneling is en wie nie

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee die vond ik juist niet goed. Bij PGR2 kreeg je elke keer punten als je speelde. Dus stond niet echt degene met de meeste kwaliteiten bovenaan, maar degene die het meest speelde.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wil je kwaliteiten anders weergeven dan?

19. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen je kwaliteit beter meten met LAP records

http://www.gamer.nl/nieuws/24926 (het ziet er wel niet zo super goed uit maar die dingen zitten er wel in) 8) *) :eek: _O_

20. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, in april kwam ie uit zeker e :p:p
    Dit spel wordt een MUST-have ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina