[XOne] xbox live verlengen..

Discussie in 'Games' gestart door desert spider, 19 dec 2004.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat verschilt. Sommige mensen moesten de dag voordat hun account verlengt zou worden opbellen, maar anderen kunnen het ruim vantevoren doen. Beetje raar gedoe van M$, maar ze doen het waarschijnlijk zodat mensen het vergeten. als je account eenmaal verlengd is, kun je geen egld terugkrijgen voor de resterende maanden van je abbojaar.
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had het een maand van te voren afgezegd omdat ik een andere naam had gepakt en die al had geactiveerd. De man aan de lijn zei tegen mij dat ik ook gewoon even kon wachten en een dag van te voren het nog kon afzeggen maar ik heb maar meteen afmelden gezegd. En hupla binnen een minuutje was het gedaan. Wat sic zegt is idd beetje wazig, want volgens mij staat zoiets niet in de voorwaarden van xbox live dat ze het een maand van te voren automatisch verlengen. Maar ik kan het ook verkeerd hebben gelezen
    Ik weet het niet zeker want met abbonement met de telefoon je ook zo'n 3 maanden van te voren ofzo moet afzeggen en ook voor live zal zoiets kunnen gelden. Ik zal eerst even de voorwaarden en die dinger lezen zodat je in je recht staat als je het een dag van te voren afzegd.
     
  3. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag:

    ik heb een starterskit gekocht na een paar weken 2 month trial.
    hoe moet ik mijn 2 month trial verlengen met een starterskit?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1] Ga naar Account Management en selecteer jouw Xbox Live account.

    2] Selecteer Subscription. Je ziet nu de gegevens van je huidige maandabonnement.
    Selecteer Modify.

    3] Voer de laatste vier nummers in van de creditcard waarmee je voor Xbox Live betaalt.

    4] Selecteer Subscription Code.

    5] Voer de abonneecode in die je vindt op de abonneekaart in je Starter Kit.

    en je bent klaar
     
  5. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kiest in het dashboard "Account Management", dan ga je naar "Subscription". Druk op de "Modify" knop en voer bij "Subscription code" de code in. Piece of Cake :D

    Je kunt bij subscription ook zien wanneer je account dan afloopt :)

    /ed: de Guru was me uiteraard voor :D
     
  6. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    zo simpel is het :p
     
  7. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks :)
     
  8. gertjan1989

    gertjan1989 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde als Neveler maar mijn acount is afgelopen op 20 januari en wanneer moet ik dan de code van mijn xbox live starterkit invoeren?
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een Xbox live abonnement gaat denk ik gewoon door met de Xbox 2, heb je Xbox live, dan heb je ook live op de Xbox 2, anders gaat het MS klanten kosten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2005
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik vermeod dat ms een ander systeem gaat introduceren ... reken er nog maar niet op TheWalrus ... voorlopig gaan we er van uit dat er 2 systemen komen ;)

    @gertjan - je kan de code nu gewoon al invoeren ... je verlenging gaat op 20 januari in
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Grr, ik net naar de Mediamarkt in Rotterdam geweest. Geen Starter Kits meer (alleen bundels), de gewone kwam pas over een maand :{.
    De verkoper vertelde me trouwens dat het dan een actie was: Splinter Cell Pandorra Tomorow + 1 jaar Live voor €29,99.

    Maar goed, daar had ik dus niets aan. Naar de E-plaza, óók alleen maar bundels van Fifa 2005 en Halo2. Schiet niet op want dan heb je maar 3 maanden. Ik naar de Dixons, alleen maar bundels...futurezone, alleen maar bundels!!! :mad:

    Zijn er nog érgens gewone Starter Kits te koop? :{ Want m'n account loopt in februari af.
     
  12. gertjan1989

    gertjan1989 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx fardo
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Rivanov - Ik snap je probleem niet.. Je kan Splinter Cell 2 + 1 jaar live krijgen voor 30 euro en dat doe je niet omdat je alleen 1 jaar live wilt hebben? Je kan SC 2 dan verkopen voor 15 euro en dan dat geld schenken aan 555 :) ofzo. Iig ik heb liever 30 euro korting + een spel dan 60 euro zonder spel.
     
  14. evasior

    evasior IGTPT

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom het er nou op neer, als je een nieuw starters kit koopt, Je de code alleen maar opnieuw hoeft in te voeren in je Xbl Dashbord. zonder opnieuw je Credit Card gegevens in te voeren?

    Mijn Datum is namelijk verlopen en het is altijd weer een probleem om aan me ouders cc nummer te komen, dus ik ben gewoon van plan een nieuwe starters kit te kopen.

    weet iemand hier meer van?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde dat ik er niets aan had dat ie pas over een maand kwam! :+
    Want m'n abbonement loopt 6 februari af!
    Maar ik heb inmiddels die zelfde actie maar dan van de FRS!

    Dus ik ben van m'n probleem af! :)
     

  16. Je moet de laatste 4 cijfers weten van de cc.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maja, als je het hele nummer niet weet, weet je de laatste 4 meestal ook niet! :+

    ;)
     

Deel Deze Pagina