Hallo,
Remember me? Ik ben die gast met die (redelijk goede) PC, die een tijd terug een nieuwe videokaart wilde kopen...
Ik heb nog steeds niks gekocht, ik ben namelijk nogal geldloos

. Maar nu heb ik van een vriend van mij een grafische kaart gekregen, omdat hij inmiddels al een nieuwe heeft, en deze simpelweg heel erg vaag is :{. Hij past namelijk niet op de normale manier in een AGP-slot

. En het ligt niet aan mij, want hij had hetzelfde probleem, alleen hij weet niet goed meer hoe hij het had opgelost (het werkte namelijk op een gegeven moment wel). Nu wil ik aan jullie vragen of jullie misschien weten of deze kaart gewoon niet klopt, of dat wiij iets verkeerd doen. Misschien ligt het aan mijn moederbord (die is al best oud)?
Ik heb al met Google geprobeerd of ik plaatjes van dit ding kon vinden, maar ik kon niks vinden, alleen kaarten die er in de buurt kwamen. Maar dus nooit exact dezelfde kaart. 't Is mij echt een raadsel..
Wie kan mij helpen?
PS: Het is een AGP-kaart, maar dat hadden de meesten wel door denk ik

.
Edit: Het schijnt dat de metalen 'zijkant' naar binnen moet, dan zou ie werken, ik krijg het echter niet voor elkaar

, want dan zit dat metalen stuk in de weg, tegen het moederbord aan dus. Misschien moet ik een stukje metaal wegzagen, zou ie het dan doen?
Klik om te vergroten...