Halo2 Trailers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spartan_117, 9 jan 2005.

1. daan_xbox

daan_xbox Guest

2. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    wtf?waar slaat dat nou weer op?

tenzij er dc komt waardoor alle elites power gays worden, dan neem ik mijn woorden terug...

hoewel je post dan nog nergens op slaat

3. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De persoon die de powerrangers zojuist neerkwakte had ook al een topic geopend waarin hij vroeg om een subforum voor de rangers omdat hij er gek op is....De mods lossen dit wel op laten wij verder gaan met het topic.

Ik vond het trouwens ook jammer dat je van het level uit de trailer niets meer terug zag. Het is dat men hier mij eraan herinnert want ik was het eigenlijk al weer vergeten. Moet de singleplayer nog steeds afmaken vind hem niet zo heel boeiend. Online is beter :cool: Alleen nu nog effe een flinke update.

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar dat is natuurlijk ook gek, want je kun beide hebben!

Maar opzich te begrijpen dat ze de Brute's pas later wilde introduceren, dan konden ze wel elites laten boarden ofzo nog steeds. Ik zie niet in hoe ze niet EN dit en scarab hadden kunnen maken in een level, althans, uiteindelijk zie ik 't wel in, aangezien ze 100 keer overnieuw begonnen en gewoon geen tijd meer hadden heheh...

5. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    @ daan_xbox, wtf?de draad gaat over de E3 trailer van Halo2 niet over power rangers:confused: dus post ff niet van die belachelijke dingen :confused:

@ koblod, waarom, zijn ze dan zo vaak over nieuw begonnen????

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, omdat 't niet ging zoals ze wilde, of dat de technologie het niet toeliet etc. Verhaal was niet compleet, etc. etc.

7. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok... hij is ook wel erg vaak uit gesteld.... das wel jammer
    weet iemand toevaligmet hoeveel mensen ze aan Halo2 hebbe gewerkt
    ? 8)

edit:/ welk filmpje in in Halo1/2 vinden jullie het leukst????
    ik Ahlo2 ind ik als de MC in zo'n zaal met allemaal covenant wordt geteleporteerden zo tege en grunt zegt: "Boo" :D die was vet

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je Full Time productie, of in totaal? In totaal wel twee honderd denk ik zo, met marketing enzo meegerekend. Als team in totaal denk ik ook wel 100 man ofzo maximaal.

De ontwikkeling van een titel begint niet groot, begint klein, in het midden groot, eindigd klein. In het midden zijn er mensen nodig om te animeren, textures te maken, models te maken, de spelwereld te creeren. Aan het begin alleen het uitdenken, aan het end alleen het fijnpoetsen en bigs fixen.

Snappie? Het is niet zo dat er permanent 100+ man zitten daar die uit hun neus eten als hun werk klaar is voor dat spel! Die worden dan ergens anders geplaatst bij MS, of zijn via uitzendburea's komen werken voor korte tijd en gaan dan weer weg. :+

9. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik snap et, dus er komen gwoon mensen die alleen ff een gebouw ontwerpen of een alien ofso end an peren ze em weer :+ ?

(mensen lees mn edit in post 27)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, waarschijnlijk iets meer dan dat, maar inderdaad ja!

11. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
  12. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 is nooit uitgesteld ze hebben gewoon nooit een datum gezecht dus ging de media maar wat roepen

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een klein beetje een pot met lariekoek. :) Het is waar dat er nooit officieel een releasedatum was, maar intern bij Bungie is de planning meerdere malen verschoven. Dus dat betekend wel degelijk dat er verschuivingen zijn geweest in de planning en geprojecteerde verwachtingen tegenover retailers en industrie. Zoals ook blijkt uit de extra's in de special edition en andere bronnen op het net.

Uitgesteld is hij misschien nooit, maar de verwachtte releasedata is meerdere malen verschoven. :)

14. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik heb de coll edit.

Deel Deze Pagina