Ik heb een Probleem Ik heb NFS2 Underground geinstaleerd en als ik hem wil spelen zie ik alle auto`s in het WIT Dat is egt Fokt op Ik heb Geforce4 mx440SE/128mb+tv En de drivers ervan opgezocht en geinstaleerd en n0g zie ik de auto`s in het WIT Ik heb de Resolution in het spel op zijn laags geset en dat hielp ook nix maar ik kan ook niet bij windows Updaten kan het daar aan liggen? Kan iemand mij helpen met dit pr0bleem??? Alvast bedankt N0eky /Mod Waarom maak je van alle o's een 0? Leest minder prettig namelijk - 2k
En als meer mensen die Faq lezen:{... Tja, 3 mogelijkheden: degene hierboven OF, als je het spel niet gekocht heb(bad boy dan!) BTW, waar staat die Faq nu eigenlijk alweer?(kan 'm niet meer vinden)
Ik heb ook een vraag.. ik ben op 60% met uitspelen en opeens kreeg ik een berichie van rachel dat er geen races meer waren en dat ik alles opnieuw moet doen ofzow kan iemand mij hier bij helpen want ik snap het niet
Ook al 10 keer gevraagt maargoed.. als je die ene gozer verslagen hebt in het spel dan ben je klaar met het normale racen. Om de 100% te halen moet je bij je garage naar "world map" gaan en daar de overige races die je nog niet gehaald hebt winnen.
Ik heb het spel opnieuw geinstaleert en ik zie de auto`s nog steeds in het wit... ik weet alleen niet hoe en waar ik andere drivers moet instaleren... Ik zie alles perfect alleen de auto,s zijn wit
Dan heeft je Vid. kaart geen pixelshader. Dat had ik ook met een andere Vid. kaart van me met een anders spel alles wat wit, ik had een andere vid.kaart gekocht (was ook nodig) en het wat geen wit meer . En anders moet je ff op Tweakers.net vragen helpt ook wel eens.