ehm waar? (deze kan je trouwens beter poster onder lan game) Ik speel zowel op xboxconnect als gamespy beide onder de naam Fardo
vraagje: welke landen doen het nou wel?! Want england krijg ik nu dirty disc errors.. en duitsland doet het ook al niet.. welke landen wel?!?!
Dirty disc error heeft niks met land te maken, maar is een bug in HALO(zie andere threads of gamespy help). Je kan tegen alle PAL landen spelen behalve Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk(verder nog geen problemen tegengekomen)
Spaarpot, volgens mij heb ik wel es met een buurjongen tegen je gespeeld(Jelmer en DJ)? Jullie wonnen wel trouwens.
ik ben ook regelmatig aanwezig (sinds kort).. ik log daar in onder de naam... 4play en ik ga zo weer!
kan iemand me ff uitleggen hoe het ook al weer gaat? of stuur me ff naar een andere topic waar een uitgebreide uitleg staat. En heb je persé breedband nodig om t te spelen? en wat is xboxconnect?
speel halo al online maar mijn modem is te traag heb volgende maand breedband van @home en dat gaat super snel. de flamingo heeft het ook en heeft adsl we hebben 2 xboxen aangesloten en dan online gespeelt dit is werkelijk waar gaaaaaff. ik wacht op smart op xbox-live. groeten slayer
he wie kan mij ff uitleggen hoe ik online moet spelen met me xbox en halo zonder xbox live heb breedband(chello) en hub