[XOne] Groot Halo 2 Probleem

Discussie in 'Games' gestart door royvanhugten, 14 jan 2005.

  1. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    @GAMEMONKEY je weet dat je 2 jaar garantie hebt en niet 1 jaar zoals in het boekje staat? Want dat is namelijk Europese wetgeving, veel mensen weten niet dat ze 2 jaar garantie hebben namelijk...

    En FRKN als je alsnog een nieuwe Xbox gaat kopen heb ik nog een tip, bij de Media Markt kost een losse Xbox namelijk maar 100 euro!
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het waarschijnlijk zoals al vaker is gezegd aan de drive liggen. Ik zou dan maar een nieuwe kopen, tenzij je dan te bang bent datie het dan helemaal niet meer doet. Dan zit er niets anders op om hem te repareren of gewoon een nieuwe te kopen...
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu niet meer, die zijn allang uitverkocht
     
  4. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    @DS the best
    thnx voor de tip

    @JKI
    ok het kan best aan de drive liggen maar wat ik dan niet begrijp is dat al mn andere spellen het wel gewoon perfect doen, zelf de meest smerige en bekraste disc.
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet ik me voorstellen bij een smerige disk? En als die vriend van je die erin stopt is er mischien iets fout gegaan ergens net terwijl je Halo speelde.
     
  6. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik volgens mij nog garantie , maar ze haden mij niet gevraagd waneer ik hem gekocht had en ik hoefde ook geen bonnetje op te sturen.

    @FRKN , Ik hoefde niks te betalen :cool:
     
  7. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen aan je serienummer zien of je nog garantie hep.
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    hebben jullie ook de xboxlive downloads gewist want soms is het geval dat als je een voertuig gedownload hebt en de ander niet dat je dan niet kunt spelen!
     
  9. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog geen Halo 2 downloads....
     

Deel Deze Pagina