lees mijn post is goed er staat: zou het knap vinden als PD daar overheen komt. ik zeg niet dat halo 2 niet te overtreffen is. ik zeg alleen dat ik het heel knap zou vinden om (wat ik denk) zo'n goede game te overtreffen. En hopelijk overtreffen ze hem ook. want hoe meer goede games hoe beter
ik heb je post goed gelezen hoor maar interpreteerde hem ironisch....zodat ie dus niet bedoeld was anyway, my mistake
ok is niet erg. zo zou je het ook kunnen interpreteren en dan klopte jou antwoord wel. maar laten we gewoon maar hopen dat PD een hele goede game wordt
ik hoop er in ieder geval op, voor mij persoonlijk verdient PDZero zonder enige moeite zijn plaatsje naast Halo 2 wat betreft meest geanticipeerde games...
Damn.. dacht even dat je mijn collega was. Die heeft dezelfde naam op een ander forum... Maar ja, PU is dus niet bepaald het beste gamesblad in onze ogen. Komt mede dankzij de slechte becijfering soms, en het feit dat ze games lopen te reviewen terwijl die nog niet af zijn. Of in ieder geval verre van af. Kut blad zou ik het niet willen noemen, maar ik ken betere bladen.
Het ging hier over Perfect Dark......... Ik weet nog niet of de game Halo 2 kan overtreffen maar het is een zinloze vergelijking. Het zijn 2 compleet andere games. Het zijn beide shooters ja maar daar stopt de vergelijking voor een groot deel. Rare zal heus wel uitkijken en zorgen dat PD een enorme topper word. We'll see
Ja kon je tegen een stuk of 8 andere door de computer bestuurde sims spelen. en dan kon je die nog instellen op 6 verschillende nivaus. en dan had je ook nog een stuk of 12 sims met een bepaalde functie, bijv. een sim die alleen maar sloeg of iemand die je wapens uit je handen slaat (zwaar frustrerend) of iemand als je hem vermoord dat ie dan op zoek gaat naar jou enz. enz. ook kon je 1 van je teamgenoten op andere af laten sturen of ze andere commando's geven. Fistsim stuurde ik altijd op mn vrienden af maar ja ik hoop dat dit dus allemaal weer kan in PDZ.