Een gewone multi komt zeker niet (zou nogal stom zijn) en ik denk dat er ook geen komt voor Live (zou wel cool zijn).
Er komt geen multiplayer in Splinter Cell, maar het maakt wel gebruik van Live! zoals het downloaden van nieuwe maps. http://xbox.ign.com/articles/372/372013p1.html
Wacht een aantal dagen, dan komt er een uitgebreide splinter cell feature week waarop alle vragen beantwoord worden.
het is bevestigd dat het niet komt wel extra levels en andere downloadable content __Fardo heeft gesproken ______
Tothegame.com zegt dat er wel xboxlive op zit!!! Maar op de boxart zie ik geen oranje streep van xbox live enable Mischien is dit wel niet de echte boxart?!
Splinter cell is inderdaad xbox live ... Je kan content downloaden ... en nieuwe wapens .. maar je kan niet multiplayeren... misschien in de hele verre toekomst ... maar je hoeft het niet te verwachten .. ook coop is uitgesloten.
voor een tactical multi-player wacht ik op raven shield, februari 2003, maar splinter cell ga ik ook zeker halen!
Splinter Cell bevat dus wel een CO-OP dat is er op het laatste moment ingevoegd omdat het eigenlijk een XBOX-live game wordt en aangezien dat pas in maart 2003 komt.
Splinter Cell bevat geen co-op! Wel kan je later extra shit downloaden via Xbox Live! Wat die shit inhoudt is nog niet bekend.