Andere anti-zweet controller voor Xbox ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-noize, 15 jan 2005.

1. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb een klein probleempje.. ik heb hier 2 s- controllers voor de xbox,
    en ik merk dat na een tijdje gamen, vooral bij race games me handen toch wel klef worden, waardoor de joypad niet echt lekker in me hand licht en wegglijdt. Nou heb ik op de site van logitech andere controllers gezien, met
    rubberen handgrepen, en ook andere die anders gevormd zijn.

Wie heeft ook third party controllers en wie heb ook last van kleffe handjes tijdens het gamen? want het stoort soms best wel, vooral bij race games.
    ik heb hier nog geen andere thread over kunnen vinden over controllers.

2. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Thrustmaster heeft volgens mij een serie controllers met ventilatortje erin kijk even op google voor het precieze adres van thrustmaster

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is inderdaad een controller op de markt met een ventilator, genaamd de Airflo. Ik heb er zelf alleen geen ervaringen mee.
    Check hier en hier voor meer info.

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze tegenwoordig wel niet verzinnen ;)

5. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Naja, dat ding schijnt wel lekker te gamen. Alleen na een tijdje krijg je wel een beetje koude handen. Daar heb ik eigenlijk last van. Dat mijn handen na lang gamen juist niet zo zweterig meer zijn (dat zijn ze dan al geweest) maar dat ik juist koude handen krijg. Heeft iemand hier toevallig wat tegen??

6. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hep ik geen last van mijn handen worden altijd ijskoud van gamen of typen

7. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het dan met die xbox gamepad van logitech dan? met die rubberen grepen.
    die zorgen toch ook voor meer grip,ook al word het soms een beetje klef...
    het is niet zo dat me hande gelijk drijfnat worden, alle het oppervalk van de S-controllers is wel glad en beginnen de controllers te glijden.. vooral als je de trekkers moet bedienen. misschien hadden ze beter gewoon normale L=R toetsen kunnen plaatsen. de psx had ideale joypads... daar had ik geen last van glijden...

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ander probleem, mijn s-controller plakt heel erg... Niet fijn :mad:

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    handschoenen?

10. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    De rubberen controllers van Logitech zorgen zeker vooor meer grip, ik kan ze in elk geval wel aanbevelen, heb er een aantal keer mee gespeeld.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn er ook controllers met ingebouwde verwarming ipv verkoeling :+ . Je kan ook gewoon een kacheltje kopen en die naast je zetten ;)

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n controler met dat rubberen dingetje om je handvaten, het geeft wel grip ja.
    en het speelt ook lekker. De grootte is ongeveer tussen de Large controler en de S controler in.
    En op de zweethandjes :9 als je gaat gamen neem je een handoek naast je ;)

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik die Logitech controller met rubberen zijkanten ook, maar die gebruik ik alleen voor Links 2004.
    Bevalt zeer goed, ook vanwege die afgeronde bovenkant van de anologe stick.
    Geeft mij net even een beter gevoel dan de s-controller, maar die gebruik ik weer voor al mijn andere games.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf nooit last van zweet(vocht) op controllers/muizen, alleen dat je na een tijdje zo een vuil randje ziet ontstaan, en dat wil nog wel eens tussen smalle gleufjes (zoals waar bovenkant en onderkant van controller op elkaar komen). Beetje wegvegen en ik kan er weer tegenaan:)
    Die controllers in de link van Jell!eHalo lijken me niet prettig, maar goed, heb hem nog niet uitgeprobeerd.

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Airflo controller GEHAD... Hij gamed wel lekker opzich, maar dat ding maakte echt een berg geluid |:- ik heb hem weer verkocht aan iemand die dat niet ergelijk vond... O-)

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan alles wel in een controller modden hoor :D

Zoek iets op dat 5 volt nodig heeft en het past :D USB lader voor je telefoon? Mod een female USB in je controller :D

mini ventilatortje er in, en er zijn vast wel mini verwarmings elementjes te krijgen :D

Hell, er zijn al idioten geweest die zo'n elektrisch vliegending ombouden, dit zorgde ipv vibratie voor schokken :D blijkt leuk te zijn bij beat em ups

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ga wanten dragen tijdens het gamen :+

/Mod Aub nuttiger posten...Het begint op te vallen. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2005
  18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tip:
    Als je last hebt van zweet handen tijdens het gamen, kan het ook zijn dat je in een te warme omgeving bent. Misschien moet je daar eens naar kijken, hoef je niet zo'n speciale controller te kopen:).

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    ik heb ook weleens zweethanden maar of de controller nou echt uit mijn handen glipt, dat niet *)

20. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf wat op verzonen, kreeg altijd als ik diep in een spel zat zweet handen maar daar heb ik de oplosing voor gevond. Knip knip. Heb een stukruber gepakt, en op de groote van mijn handvat heb ik uigeknipt, en toe er op geplakt. Is stukken better nu. Waarom duur doen als je het zelf ook kan doen.

Deel Deze Pagina