Waarom X-Box?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door El Barto, 25 sep 2002.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt denk ik helemaal aan de spellen die je wilt spelen. want als je de consoles gaat vergelijken qua hardware, komt de xbox toch beter uit dan de ps2.. dat is gewoon een feit. als je van FPS houd, denk ik dat je beter af bent met een xbox dan met een ps2.

Offtopic: het valt mij op dat er helemaal niet van dat *** fanboy-gezeik van 'kies xbox want xbox rulezzzzzzzzz' tussen staat.
    dat vind ik toch wel een +puntje van de forumgasten hiero!

RESPECT voor ons 8)

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    kies xbox want xbox rulezzzzzzzzzz:+ 8) :D ;)

3. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen ziet dat XBOX grafisch meer in huis heeft, dat ie een harddisk heeft en daarom sneller is en dat je met de harddisc allerlei dingen kan doen.. bijvoorbeeld muziek opslaan om tijdens sommige games te beluisteren.. ook zijn adds mogelijk voor reeds uitgebrachte spelen etc.

Ook geluid heeft meerdere mogelijkheden (dolby digital 5.1), controllers (de normale en de S) zijn (na gewenning) de beste!

Lannen

Halo, Splinter Cell (die eerder op XBOX uitkomt)

etc. etc.

Wat ik ook reeds gehoord heb is XBOX Live wat een voordeel is... echter wat ik nog niet gehoord heb is...

DAT JE NU AL MET JE XBOX OP INTERNET KAN EN ZO DUS BIJVOORBEELD HALO KAN SPELEN TEGEN ANDERE MENSEN VIA INTERNET... EN DAT IS GRUWELIJK!!!

het enige wat je daarvoor nodig hebt is kabel of adsl verbinding, een extra ethernet kaart op je pc en anders een HUB en kabeltjes(is allemaal voor weinig geld te krijgen!) ..programma'tje downloaden en gamen maar..

voor meer info zie forum XBOX Live en LAN gaming op deze site en b.v. www.xboxconnect.com

4. masterape

masterape Guest

Nou je kunt dus na al online.De aankomende games Splinter Cell,UC,DTM Race driver,Blinx,Raven Shield,Doom 3,Halo 2,CMR3 enz.En de Xbox heeft da toekomst8)

5. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    en je kan natuurlijk 4 controllers bij de xbox aansluiten...... dikke multiplayer fun......8)

6. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    vergelijk de games met elkaar en kijk welke jou interesseren ps2 heeft meer games..op xbox komen veel belofende titels uit..xbox kan je hier nu kopen voor 249.95 met dvd kit en Juressic park 3 en xbox magazine...

7. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de reacties! Ik ben ondertussen bij de Mediamarkt langs geweest en heb op internet een aantal sites van nieuwe games bezocht. Samen met jullie opmerkingen mag Microsoft binnenkort een extra verkochte xbox in de boekhouding zetten.

Wat mij vooral opviel was de verschillen tussen de screenshots van spellen op de PS2 en de Xbox. PS2 toch af en toe wat blokkerig... Xbox lekker strak - vooral bij Conflict Desert Storm zijn de verschillen overduidelijk!

Ik ga dus kiezen voor kwaliteit en niet voor kwnatiteit.

Mzzl... Bart :9

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Blij te horen jongen...
    Je maakt een goeie keuzen...
    En niet vergeten Halo erbij te kopen, is echt de titel die je moet hebben..

Daarnaast begint het topseizoen aan games nu voor de Xbox. :):9

9. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    And that is the correct answer!!! :D

Ik heb er in elk geval geen spijt van!
    Ik denk dat je daar qua geld in elk geval verstandig aan doet. Zeker als je nog eens online wilt.

Op de ps2 zit nl. geen harddisk en ook geen netwerkkaart. En Sony gaat die waarschijnlijk niet voor een grabbel te koop gooien.

10. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    yep, en het is oktober, GAMES maan voor xbox

11. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er! En zoals door velen geroepen, inclusief HALO... oke, oke, zweet in mijn handen maar wat een gaaf spel!!! Het was een behoorlijke uitgave maar ik ga mij de komende maanden niet vervelen! Kom maar op met Collin Mcrae III en FIFA 2003! Ik ben er helemaal klaar voor.

Laterrrrrrrrr..... Bart :+

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de xbox clan.:+

14. WouteR

WouteR Senior Member