Counter-Strike vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 16 jan 2005.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een fan van de Counter-Strike serie maar ik heb geen Xbox live. Nu vroeg ik me af is CS toch nog het kopen waard voor de single player? Speel je tegen bots of zit er gewoon een uitgebreid verhaal in zoals bij Condition Zero: Deleted Scenes?

Alvast thnx.

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Erm, er zijn genoeg reviews van de vinden op het inter net, en genoeg shooters vele malen beter dan counterstrike die ook nog een goeie SP hebben

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon een antwoord geven? :)

4. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat shcaap de wannabee mod hier is en je tog niet verder zal helpen zal ik dat wel doen, cs op xbox is gewoon tegen erg domme bots spelen, als je moeilijkheid hoger zet dan killen ze je op onmogelijke manieren en dat is ook niet leuk. Verder zijn de graphix (naar mijn id) slechter dan op de pc en de gameplay vind ik op de pc ook fijner.
    Samengevat: Alleen leuk voor iemand die nog nooit cs op de pc heeft gespeeld, want op de pc heb je veel betere ervaring en zelfs op live is er geen ruk meer t beleven.
    (vergeleken met de pc is het ook stukken minder leuk op live)(+punt communicator op live)

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort trouwens XBOX connect doen. Is het daar een beetje speelbaar? (Reden dat ik geen live heb is omdat ik pas 16 ben en geen credit card heb :mad:.)

Thnx voor je uitleg overigens. Erg duidelijk ;)

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  6. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel niet op xboxconnect maar ik denk dat idreen vollop halo2 zit t spelen

7. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, Op xbox connect word nog veel cs gedaan!

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ja hallo, ik ga toch niet zulke threads steunen. dan krijgt hij nooit de hint...

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt deze game toch echt om tegen anderen te spelen. Ik zou dan toch echt zeker live of connect checken. De singleplayer kon me niet boeien, daar heb ik andere games voor :) de ervaring op de pc was idd rijker en beter. Als je deze game voor een mooi prijsje kan bemachtigen: zeker doen!

10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game op de xbox en pc! allebei super gaaf! single player is idd alleen tegen bots, maar multiplayer super strak! heb de game sinds gister voor de 2de keer, heel veel gespeeld eerste keer, weg gedaan, maar ik kon um niet missen! ik vind dit nog steeds de beste shooter van de xbox naast halo 1! (heb ik het wel over multiplayer)

11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ze spellen op xbconnect een klein beetje cs maar xbconnect moet nog uitgroeien he;)

12. Miracle NL

Miracle NL Guest

kan iemand me uitleggen wat xboxconnect is want ik heb xbox live en ik hoor dat je ook met vrienden via xboxconnect kan spelen, wat is leuker xboxconnect of xbox live?

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    |:- tuurlijk is XboxLive leuker om dat daar miljoenen gasten opzitten en maar op xbc een paar honderd man. Wat het is zie www.xbconnect.com

En kijk de volgende ff bij de zoek functie

Ik heb dit spel gewonnen hier op XBW :cool: en ik moet zeggen ik speel hem nog dagelijks, ik ben ook alles op xbc geweest maar die gasten zijn ook niet al te goed je hebt ze zo neer, maar dat kan ook aan mij liggen of aan die n00bs waar ik toen tegen speelde :{

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Xboxconnect is een programma dat de xbox laat denken dat je aan het system linken bent terwijl je online zit.Zo kun je dus zonder creditcard en gratis online spelen.Maar Xbox Live is nartuurlijk wel beter omdat er minder lag is en er veel meer mensen met live zijn dan met xboxconnect.

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox connect site: www.xbconnect.com

Het laat je PC niet denken dat je System link aan het spelen bent, je speelt ook gewoon System Link alleen heb je je Xbox via je PC aangesloten op het Internet: je PC en Internet zitten nu als schakel tussen de gelinkte Xboxen, Halo2 wordt het meest gespeeld, maar er zijn ook elke dag wel Counter Strike Servers.

Als ik jou was zou ik CS toch niet kopen, de 'singleplayer' stelt echt helemaal niks voor en ook de multiplayer oogt wat gedateerd.

Dat je op Live minder lag hebt ligt eraan dat live mensen met een zelfde ping automatisch bij elkaar zet, bij connect moet je dit zelf doen dus het hoeft niet perse minder lag te hebben, Live heeft inderdaad meer members maar de Connect Community is ook niet bepaald klein. Volgens officiele getallen heeft Connect toch 835,775 members.

16. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Wolf: Zou moest ik jou zijn, Counterstrike op Xbox niet kopen, omdat je geen Xbox Live! hebt. Heb het vroeger ook gehad maar direct weer geruild omdat de singleplayer tegenviel.

Ik heb een oplossing voor jouw VISA-kaart probleem. Surf eens naar Games.Telenet.Be en daar naar forum. En neem contact op met bogy, hij zal je alles wel uitleggen. Het kost je welgeteld 1EUR voor de CreditCard (omwille van de administratiekosten).

Deel Deze Pagina