Halo 2 cheaters systeem bungie. (tijdelijke thread)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkon 83, 16 jan 2005.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb net gelzen dat de mensen die "clitchen" er vanaf gekickt worden, maar ik vond het clitchen met me maties altijd zo leuk (zonder er voordeel uit te trekken in een wedstrijd(bhalve het sword cancelen)) kan dat nu ook neit meer. reageer ff snel aub want anders stop ik met clitchen want ik wil nog op live kunnen.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk niet dat het om glitches gaat maar om echte cheats.want als ze iedereen bannen die glitches gebruikt of een keer doet dan zijn ze zo de helft van hun hele xboxlive members kwijt.

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het allemaal goed begrijp dan is het zo dat Bungie en Microsoft iedere week kijken naar wie er allemaal negative feedback krijgen.
    Hoe meer negative feedback je krijgt, hoe sneller Bungie en Microsoft je in de gaten houdt. Ik denk dat als je gewoon een party maakt met je vrienden uit je lijst je gewoon mag en kan glitchen. Omdat je vrienden zo wie zo al geen feedback kunnen geven. En cheaten houden ze meer in de gaten als je in een ranking game speelt.

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die feedback eigenlijk maar één en al naaierij. Maar vind het echter wel goede actie van bungie, van mij mogen ze ze er allemaal aftrappen :p

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mense het gaat hier om egte cheaters, er is een pragramma waardor je kan cheatten op xb connect of xb live (persoonlyk vin ik ut eg nie kunne die mense zyn terecht om gebanned te worde) en het glitche das gwoon toegestaan en idd behorlyk leulk:p

7. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Goede zaak, heb cheaters nooit gemogen.

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg je :{?

9. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van normale taal??

10. FabianNL

FabianNL Guest

wilde er ook al een opmerking over maken maar ik denk dat ie al duidelijk is voor apoc123 :)

maar wat verandert Bungie nu eigenlijk? ze gaan dus gewoon nu opeens pas die mensen met veel negatieve feedback controleren/bannen? Waarom doen ze dat niet veel eerder en altijd? :confused:

11. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit vind k zeer terecht k werd er helemaal gek van het spel is zo stukken minder geworden oke glitchen is opzig wel leuk maar niet al die shit met je modem enz

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat ook niet alleen om het cheaten maar ook mensen die bijv racistische en discrimineerdende opmerkingen maken.

13. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij denkt dat glitchen toegestaan blijft. Dat is dus niet waar. Een vlag door de muur pakken blijft gewoon kunnen, maar alle 'grote' glitches die ervoor zorgen dat de vlag opeens bij jouw basis staat etc zijn verboden. Dus die worden mooi gebanned als ze het vaker doen.

@ Fabian, ik denk dat bungie tijd nodig heeft gehad om uit te zoeken wat er precies fout gaat. Die glitches waren denk ik niet bekend toen ze Halo 2 uitbrachten.
    Nu hebben ze alles zover dat ze heel zeker kunnen zeggen of iemand cheat of niet.

Waarom zou feedback geven iemand eraan naaien zijn? Ik betaal 60 euro per jaar om van Live gebruik te maken. Dan mag ik verwachten dat die service ook goed is. Iemand die mij uitscheld omdat ik win, of iemand die het spelen door cheaten/glitchen onmogelijk maakt moet dan maar weg.

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Glitchen is cool! dat is geen cheaten...

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    misschien domme vraag, maar wat is glitchen? Gebruik maken van bugs in een spel ofzo?

16. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    @Duo Maxwell: Ik denk dat je even een onderscheid moet maken in Glitchen. Een vlag door de muur pakken vind ik ook niet cheaten, je moet alleen maar in de achtervolging dan en hebt alle kans om tijdig je vlag terug te winnen.

Maar modem-glitchen is in mijn ogen wel cheaten. Als opeens je scherm op blauw springt en iedereen moet wachten op de game setup en als die eindelijk weer terug is blijkt je vlag aan de andere kant van de map te zijn, dat is zeker cheaten. Net zoals het klonen van jezelf.

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op plekken komen wat neit kan dus fouten gebruiken enzo

18. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    glitches zijn fouten in het spel, volgens mij kunnen ze je daar nooit voor bannen. Ze moeten daar gewoon een update voor uitbrengen. Cheaten is echter geen fout in het spel maar valsspelen.
    Ik vind dat ze cheaters mogen bannen. Tegen glitchen moeten ze gewoon een update uitbrengen.

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jij ook weet dat er verschillende glitches zijn. Je kunt op het dak van foundation komen, op het rad in zanzibar etc. Dat zijn de leuke glitches.
    Maar je kunt ook als Elite een dummie worden waardoor je de flag op kunt pakken en in een stap weer bij je eigen basis kunt zetten om te scoren.
    Als je dat geen cheat noemt...

Glitchen zijn allemaal foutjes in de software waardoor dingen gebeuren die eigelijk niet kunnen. Een soort bugs ja.

@ mr.ed Het zijn fouten in het spel ja. Maar als deze het spel helemaal veranderen zodat het onspeelbaar wordt vind ik dat je als speler moet kunnen bedenken dat het niet hoort. Een vlag door de muur pakken is dan een kleinigheidje waarmee je hoogstens een paar meter wint. Maar als je met de dummyglitch binnen een paar tellen kunt scoren waardoor de tegenstander kansloos is noem ik dat cheaten. Je verpest het spel helemaal voor de mensen die het niet willen gebruiken. Is dit geen valsspelen?
    Een update moet zeker komen, als ik me niet vergis werkt bungie daar ook aan. Maar ze hebben nu al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ze deze glitches niet willen zien, dus dan moet iedereen weten dat deze niet horen. Ga je dan toch door, dan mogen ze van mij gebanned worden.

20. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik heb het heel vaak met team skirmish dat ze opeens de vlag jatten door dat modem glitchen. ik word er echt gek van. ik hoop dat al die gozers van live afgehaalt worden.

Deel Deze Pagina