The Thing OW JA JONGENS!!! i heb gister the thing gekocht en ik moet zeggen dat het tot nu toe de beste xbox games is die ik heb gespeeld sinds Halo! Wat vinden jullie tot nu toe van de game?
Ik wil best geloven dat deze Turok achter zich laat, wat voor cijfer geven de bekende instanties dit spel?
ik heb het spel voor de pc , en ik moet zeggen dan ik in tijden niet zo spannend spel heb gespeeld , het verhaal is ook heel goed gedaan, het spel is op sommige stukken heel erg hard kwa gore hehe
chille game the thing roeled de pan uit! freaky sfeer en best moeilijke puzzels af en toe om die key codes te vonden enzo voor deuren. yeah baby!
jammer dat ik nu al vastzit bij dat ene stukje dat je moet vinden hoe die elektrischie kabels van 1000 volts uit moet zetten
Heb hem net bij play.com besteld Zal em volgende week dan wel in huis hebben. Edit: Heb de film daar trouwens ook besteld, voor €10 Dus ik heb de film en het spel voor dezelfde prijs als alleen het spel in NL
heb het eindelijk kunnen spelen en het is een waanzinnig vet spel, lekker creepy en mooi. Zit nu trouwens ook vast bij de kabels
The Thing rules, heb nog maar een half uurtje kunnen spelen, maar hijs super ckers een van de betere games voor de box
Inderdaad een kickespel... Ik ben er zeer tevreden over... Enne, vastzitten bij de kabels? Jullie bedoelen natuurlijk die twee zwiepende kabels aan de zijvleugel van zo'n gebouw, ergens in de eerste levels van The Thing... Tenminste, dat neem ik aan... Niet getreurd, gewoon de deur binnenstappen aan de rechterkant effe om het hoekie... Gewoon daarbinnen doorspelen, je komt vanzelf op een gegeven moment bij een switch die die stroom uitzet... Kan niet missen, ik ga het niet voorzeggen, want moet te vinden/spelen zijn... Dus niet getreurd, effe doorgaan lui, komt goed! Als het echt te moeilijk zou zijn, zou een oplossing geven hier op zijn plaats zijn, maar het is niet TE moeilijk, zet hem op!
khad de laatste bij de FRS, zag voor me net 2 versies weggaan, maar zag er nog net 1tje liggen maar bij de dixons lagen er ook nog zo'n 2/3
Ik ben een fan van horror spellen dus ik zal The Thing zeker kopen want het klinkt goed. In afwachting van SH2 natuurlijk....
Ben als de bliksem naar Dixons gegaan en nog wel op de FIETS, maar ik heb 'm de LAATSTE. Speel 'm zo even en zeg morgen dan wel wat ik ervan vindt. Alleen wel jammer dat hij maar voor 1 player is.