Conflict dESERT sTORM YEAH!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 23 sep 2002.

1. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort spellen vind ik heersend ik moet zeggen dat je effe de controls goed door moet krijgen.
    Maar het spel sleurt mij er helemaal in, Let's kill those fucks!!!
    Ik heb nu 7 levels gespeeld en kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.}:]

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je cheat zeker?

edit: zijn de graphics net zo slecht als op de pc trouwens?

Laatst bewerkt: 23 sep 2002
  3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo cheaten?
    Ik heb dat spel ook.
    Zaterdag gekocht en nu ook ergens rond level 7.
    Heb net dat level gedaan waar je neerstort met een helicopter en waar je de piloot / co-piloot in leven moet houden door vijanden van het plateau af te knallen waar jij op zit.

Ik kan ook niet wachten om vanavond weer verder e spelen.

P.S. Weet iemand trouwens hoeveel levels dit spel heeft?

4. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    C: DS zou een 15 tal missions bezitten dus beide zitten ongeveer aan de helft van het spel, ikzelf heb de demo gespeeld op de pc is zeker niet slecht maar Madden komt er deze week aan en dan volgende week deathrow dus sla ik die maar even over, iemand al impressies van buffy btw?

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    en welke personage vinden jullie het coolst/handigst
    ikzelf zit te twijfelen tussen Bradley en Connors

6. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf speel veel met Bradley...alle wapens die ik oppak, pak ik op met Bradley...de rest sjokt mee als dekking:

Eentje met Sniper
    Eentje met MP5
    Eentje met Launcher ofzo...

:+

7. Jar Jar Binks

Jar Jar Binks X-Boxer

Leuk Bevonden:
    0
    Wou dit spel ook wel kopen maar blijkbaar zijn de graphics slecht. Klopt dit? Want als dit zo is dan wacht ik tot Splinter Cell en anders koop ik Conflict Desert Storm ook.

greetz
    JJBINKS

8. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn ok maar de gameplay is vet!!!!!

9. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben het eens met Lucky in dit geval... dit is duidelijk een game die zich niet blind staart op graphics maar vooral de gameplay voorrang gaf en dat is toch eigenlijk het belangrijkste... ben er van het weekend aan begonnen met mijn broer en vind vooral de coop multiplayer functie erg sterk uitgewerkt... het begint al in level 1 waar bij de makers niet zoals in Halo kiezen voor een 2e identieke unit voor de 2e speler, maar voor speler 2 de rol van de gevangen genomen sniper over laten... Speler 2 moet dus wachten tot speler 1 hem bevrijdt voor hij zich ook mede in het strijdgewoel kan werpen... Zulke dingen vond ik gewoon een heel sterke variatie op een overbekend thema...

Ook de wapens zijn verschillend genoeg om dat echt in game te merken... Hetzelfde met de mannetjes... sounds zijn ook dik in orde...

Inderdaad sound en graphics hadden misschien beter gekund maar nu loopt de game gewoon lekker smooth en gladjes en met zo'n gameplay als nu vind ik dat meer dan de moeite!

My 2 cents...

10. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb m net na 2 dagen op NORMAL uitgespeeld. En nu ben ik in level 3 op HARD.

Ik kan het spel zeker aanraden. De graphix zijn ok maar kunnen inderdaad veel beter. Maar de gameplay is super goed. Een van de beste spellen van het moment in het genre. Splinter Cell kun je er niet mee vergelijken je kunt ze beter allebei kopen.

Ohja gameplay is belangrijker als de graphix en dat zal ook altijd zo blijven.

12. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan niet zonde van je geld als je hem al na 2 dagen hebt uitgespeeld ( hoeveel uur heb je er over gedaan ). Ik wou dat spel zeker wel halen, maar in twee dagen uitspelen vind ik me geld niet waard.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hey dat is voor expert gamers (we waren met zn 2en in de multimode). Ik kan je zeggen dat het spel erg moeilijk is. Je kunt per level 2 keer saven en die heb je ook nodig. Ik heb m uitgespeeld op NORMAL mode in zon 6 a 7 uur. Hard mode is nog moeilijker want zodra je 1 keer onder vuur komt ben je vaak al dood. En op hard mode is ook de enigste mogelijkheid om de MEDAL OF HONOR te behalen.

Verder kun je uit kijken op de vervolg delen --> Conflict : Desert Sabre (herfst 200:cool: en Conflict : Missing Presumed Dead (herfst 2004)

14. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met Lenn eens,deze game trekt je gewoon het televisie scherm in.
    En cheats,hell no, de gemiddelde gamer pikt dit soort dingen gewoon wat sneller op,en zal daardoor sneller in een spel vorderen dan iemand anders.
    Deze game mag gewoon niet ontbreken in je collectie.
    En trouwens ik heb m al uitgespeeld,dus ik weet wel hoe snel je kan vorderen in dit spel,als je er een beetje moeite voor wilt doen.uiteraard.
    En anders bijft de rest toch gewoon platform games spelen als dit al te moeilijk gaat worden.
    see you.

15. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Kut.....ik moet 'm nog uitspelen.
    Ik heb net een stapeltje SAM raketten uitgeschakeld en nog wat tanks etc....
    Nu moet ik met een pantservoerthuig rondrijden.

16. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het ook met 4 spelers tegelijk uitspelen en zit er een mp in.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja je kunt het met 4 spelers tegelijk uitspelen. Het enige is dat je met 1 en 2 spelers 2 extra levels hebt omdat je die maar met 1 of 2 spelers kunt spelen.

Desert Storm bevat geen multi player zoals bv Unreal Tournament enzo. Het bevat dus alleen een max 4p CO-OP mode maar dat vind ik persoonlijk leuker als 4 p deathmacth.

18. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je bv met z'n 4en co-oppen als je 4 xbox met mekaar linkt, zodat je 4 full televisies hebt.

Of met z'n 2 in ieder geval wel?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet het niet ik heb het nog nooit geprobeerd in ieder geval.

20. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    wat staat er op de achterkant van de verpakking? kan je system-link doen?

Dat zou anders wel zwaar rulen!!

:D

Deel Deze Pagina