halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen succes vanavond ja. Wij gaan woensdag om 22.00 onze 2e ronde spelen.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt zwaar klote dat ik niet op live kan, zou jullie allemaal 0wnen :)
     
  3. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    outsider nl heeft friend request nog STEEDS niet accepted.
     
  4. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel :).. was een tijdje niet online..
     
  5. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    STATS
    Leuke game! Alleen was mijn bijdrage aan deze game vooral voer voor het zwaard 8)
     
  6. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net klaar van de wedstijd van poule F. Net als vorige keer zal ik een verslagje schrijven over hoe het verliep.

    Om 20.10 waren we er allemaal, op DeXXa NL (kapotte disc) en PureMaximus (wel online maar niet gejoind :confused: ). In de verwachting dat PureMaximus nog wel zou komen besloten we in de tussentijd een proefpotje te spelen. De uitkomst van dit potje was niet erg interessant ( Spinnenman won geloof ik ), wel werd hier duidelijk dat vooral Neveler en Cold Synergy helaas last van lag hadden. Balen, dat zeker en ook ik zweette wat peentjes aangezien er duidelijk ook wat dingen misgingen met mijn connectie, en dat terwijl mijn ouders/zusje op mijn 'bevel' niet eens op internet zaten. Anyhow, we konden niet veel anders dan beginnen en hopen op het beste. Mijn internet-issues waren gelukkig verdwenen, maar vooral in het begin van de match waren de lagproblemen niet opgelost wat vooral Cold Synergy achterstelde. Neveler had een oplossing bedacht voor zijn lag, gewoon het zwaard pakken, daarmee raak je toch wel. :9 Het was dan ook Neveler die al vroeg de leiding nam en ik was tot mijn verbazing in staat hem steeds bij te blijven. Wat me nog meer verraste was dat Spinnenman, die ik toch als favoriet had gezien, zich zeker tot kill 15 in de middenmoot begaf. Tegen die tijd krijg hij echter voor het eerst het zwaard in hadden en zijn 'achterstand' verdween als sneeuw voor de zon. Vanaf dat moment waren het Spinnenman en Neveler die een strijd om de eerste plaats voerden en ik was allang blij derde te zijn. Met zinnen als 'nee, nee, nee, GA WEG' en 'wanneer ga je nou eens eindelijk dood!' probeerde ik mijn tegenstanders te intimideren, maar ik denk niet dat dit zo goed lukte. :p Voor ik het wist stond Spinnenman op 49 en een blik op het scorebord vertelde me dat ik me niet druk hoefde te maken. Weliswaar werd ik hard geownd door zowel Spinnenman als Neveler (die laatste met lag!!!), maar de nummer 4 lag ver achter me. Tevreden glimlachte ik toen de welbekende stem 'game over' riep en met een tevreden gevoel kijk ik uit naar de finale, waar ik fantastisch moet gaan spelen om bij de beste 4 te komen.

    Pluspunten:
    - De wederom vriendelijke sfeer en het spannende potje.
    - Alle tegenstanders (SpiNNeNMan, Neveler, Outsider NL, D M3N en Cold Synergy) voor het bijdragen hieraan.
    - Midship, fijn level. :)
    - SpiNNeNMan voor de behulpzaamheid toen mijn internet het op mysterieuze wijze niet meer trok.
    - Het zwaard

    Minpunten:
    - Het ontbreken van DeXXa NL en PureMaximus.
    - LAG!!! Oneerlijk nadeel voor degene die het ondervonden
    - Het zwaard

    Stats staan hierboven, zie jullie in de finale! _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Feli Spinnenman, Neveler, Jozo en Cold Synergy.
    Valt me wel tegen dat er weer 2 niet waren. Dexxa NL had wel een goede reden gelukkig.
     
  8. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat overal OutSider met lag problemen , maar dat was ik..stond in het begin al gauw 15 kills achter doordat me balkje gewoon rood was, maar met zwaard goed terug gekomen
     
  9. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses, ik heb het veranderd. :) Sterk trouwens dat je van zoveel achterstand toch nog 4e bent geworden. _O_
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeli iedereen
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou, wanneer is de volgende match :eek:,
    en is dat de finale of de halve finale??? dat we daarna mss met 4 man gaan spelen ofzow?
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt op het schema zien dat de volgende match de halve finale is. Daarna spelen de eerste vier nog tegen elkaar voor de plaatsen.
    Wij spelen woensdag om 22.00. Daarna kan de volgende match geregeld worden, dat zal volgende week een keer zijn denk ik.
    Ik ga vanavond btw friendsrequests sturen naar de mensen uit mijn poule die ik nog niet in de lijst heb staan.
     
  13. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had ook heel vaak lag, jammer...

    Het was wel een leuk potje, helaas niet lagloos...

    Iedereen succes met de volgende ronde... ;)
     
  14. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had wel wat last van lag.... was wel lollig om plasma grenades op iemand van afstand te gooien :D
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze wedstrijd wordt nog een dag verschoven. Castro le China moet kreeg vandaag te horen dat hij woensdag avond moet werken.
    Het wordt donderdag 22.00.
     
  16. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed, ik wou je net PM-en ;)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eerst even vragen wat jij ermee wilde doen. Maar iedereen moet gewoon meedoen als dat mogelijk is, dus dan nog maar eens verzetten :)
     
  18. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven we die datums steeds verschuiven? De wedstrijd wordt nu weer uitgesteld tot donderdag terwijl we zondagmiddag al moesten spelen...Als je aan een toernooi meedoet moet je er wel wat voor over hebben. Of ik nou met 6 of 7 speel zal mij ook niet veel uitmaken.
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 22.00 uur is definitief,ik begrijp dat het vervelend is, maar er zal niet meer verschoven worden!

    de inschrijvingen voor het teamskirmish toernooi zijn trouwens niet op deze site,maar op de forums van de site die in mijn sig staat (de bovenste),dus schrijf je in! ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  20. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg het weer voor elkaar |:-
     

Deel Deze Pagina