1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. F®E@KY_G@ME®

    F®E@KY_G@ME® F®E@KY_G@ME®

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het jaar 2004 egt een top jaar van games, maar de beste waren tog: Fable, Halo 2 en NFS underground 2. Ik hoop dat 2005 nog beter wordt!:p
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS: U2 vond ik persoonlijk bijzonder matig. K heb em dan wel voor de pc, alles op high enzo, maar tis echt niet mooi en k vind 't bagger om te besturen. Maargoed, tis jouw mening he :)

    @ Ghost14: PES 4 rockt idd.. al is 't jammer dat er wat bijzonder irri bugs inzitten. Vooral je geen live hebt :mad:
     
  3. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Overduidelijk Halo2, uitstekend op zowel singleplayer als multiplayer. Ik snap niet dat zoveel mensen aan't klagen zijn over de singleplayer. Ik ben zelf een vrij "verwende" gamer. Ik speel veel games en een game moet al veel in huis hebben wil het mij genoeg boeien om het uit te spelen. En dat heeft Halo2 weer perfect waargemaakt, ook singleplayer.
     
  4. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk tog dat ik voor halo2 kies tog wel de leukste game van 2004
     
  5. Jingles

    Jingles -

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is makkelijk de beste game van 2004, en heeft de beste singeplayer ooit gemaakt, alhoewel dit mijn mening is zullen toch weinigen ontkennen dat NG de beste singeplayer campagne op in ieder geval de Xbox heeft. Mijn klokje teller ding stond al boven de 100 uur, en dat voor een actie spel, alleen in de singeplayer.

    Toch heb ik Top Spin veel meer gespeeld, maar dat is weer een heel ander verhaal, die game en het competieve element dat Top Spin meebrengt is gewoon verslavend.
     
  6. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn game van 2004 is The Elder Scrolls III: Morrowind. Het is dan wel een game die in 2002 uitkwam, maar ik speel het nog steeds een hoop en raak er maar niet op uitgekeken.
     
  7. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    beste game 2004; burnout 3, als die al uit 2004 komt, in ieder geval heb ik die dit jaar gekregen en is het über verslavend 8)
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik net een Xbox heb aangeschaft is het voor mij Fable. Waanzinnig goed spel alleen hadden ze een paar dingetjes wel wat meer kunnen uitbreiden, o.a. het verhaal.
     
  9. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond : PRINCE OF PERSIA SAND OF TIME en SPLINTER CELL PT
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evo 4 & Halo2 _O_ _O_
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk aan kingdom under fire, maar die heb k nog niet gespeeld. Hmm dan denk ik tog fable.
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het ook wel deels mee eens, jezus wat een fucking vette game is dat tog.
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Morrowind ook nog steeds het beste spel dat ik op mijn xbox gespeeld heb, maar het is al ouder. Dus voor dit jaar telt het niet echt meer mee.
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, mee eens, maar Morrowind hoort in het rijtje Best Game ever thuis, niet in Best of 2004.

    Het speelt bij mij ook een grote rol wat ik aan het genre games vind. Splintercell: PT is echt een topspel, maar kon mij nooit zo goed boeien. Ik heb het dan toch meer op RPG's en dan word het als gauw Fable ja
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Voor de Xbox Pro Evolution Soccer voor alles Halflife 2 (damn wat een game!!!)
     
  16. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2 natuurlijk
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    dat vond ik persoonlijk de grootste terleurstelling van het jaar het had gewoon niet de impact die deel 1 had. Ik had een beetje t gevoel een add-on te spelen.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Die heb ik nog steeds niet gespeeld, maar ik hoor alleen maar goede verhalen.

    Voor mij is Kotor echt de game van het jaar!!!!! Of is die van 2003??? :confused: :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb niet echt een beste spel van het jaar voor de xbox, meeste waren gewoon k*t om maar zo te zeggen, maar als ik moet kiezen....denk toch wel fable. heb nog redelijk veel gespeeld.
    maar uiteindelijk zijn de 2 top spellen dit jaar: Gta San andreas en Socom 2
     
  20. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    halo + halo 2
     

Deel Deze Pagina