problemen met Madcatz MC2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Machiavelli, 16 jan 2005.

1. Machiavelli

Machiavelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit stuurtje:

http://www.psxshop.nl/product_info....d/196?osCsid=e126504857379fa307b2114d6a320e4f

Probleem dat ik heb is dat ik zodra ik knopje sensitivity en/of vibration aanzet dan slaat het spel op tilt en herkent hij het stuur niet meer dus moet ik stekker eruit halen en terugstoppen voordat ik verder kan.

Kent iemand dit probleem, weet iemand een oplossing of kan iemand aangeven waar ik een oplossing zou kunnen vinden?

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    als je er nog garantie op hebt (ik weet niet of je die hebt gekregen) moet je hem terugbrengen/sturen, anders gewoon niet de vibration/sensivity gebruiken :+

3. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    al ik hem terug kon brengen had ik dat waarschijnlijk wel gedaan. Ik heb hem bij mijn Xbox via Marktplaats gekocht dus heb geen bonnetje.

Het niet gebruiken had ik ook kunnen bedenken maar is natuurlijk niet de basis van mijn vraag. (en tevens geen antwoord)

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit de rede waarom de vorige eigenaar ervanaf moest... K zou het aan hem vragen!

5. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt "on speaking terms" met de vorige eigenaar, waren nog meer zaken die niet conform afspraak waren dus... helaas geen optie

6. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies met "slaat het spel op tilt"?

7. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    schiet in de pauze stand bij de eerste trilling en krijg de melding dat ik controller moet aansluiten. Als ik dan resume doe kan ik geen gas meer geven, kan nog wel achteruit rijden en sturen.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nou dan weet je wat je te doen staat, achteruit de race uitrijden dus

9. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    gniffel

10. .pixr

.pixr In- en Export

Leuk Bevonden:
    0
    had ergens gelezen in een review dat het wel vaker voorkomt bij de MadCatz MC2, is gewoon een probleem met het stuur waar je volgens mij niks aan kan doen.

11. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    om hier ff op terug te komen. ik heb dit situurtje ook aangeschaft. ik heb dit probleem nu ook soms :mad: . iemand enig idee wat heir aan te doen valt??

12. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ik heb het niet op kunnen lossen en hem in een hoek geflikkerd. Ik zit nu met smart te wachten tot deze http://www.fanatec.com/ uitkomt.

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan verkoop k um wel door aan iemand die um graag wil, en die te dom is om te merken dat dr wat mankeerd :+ .en ga ik idd maar voor dat fanatec stuur.

ff algemeen vraagje nog. k speel nu met dat stuur op me knieen. k wil um graag op een tafel ofzo. maar het probleem is, ik speel xbox vanaf een bank. het is dus niet mogelijk om hem op een tafel oid te zetten. iemand een oplossing hiervoor, dat hij stevig staat??

14. Machiavelli

Leuk Bevonden:
    0
    k had hem met lijmklemmen op de tafel vastgemaakt. Niet echt charmant maar wel effectief.

15. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    tja, maar een tafel voor me bank neerzetten, da lijkt me nie zow handig, is veel te hoog. en bij een klein bijzettafeltje, zit het stuur veeel te ver voor je.

Deel Deze Pagina