nog een gamepje rainbowsix: geen shields 2 teams of meer, geen weapons op map, alleen maar battle rifle of magnum, spelen op acension of op zanzibar ik weet nie of deze al gepost is hoor ik speelde hem met 3 teams was wel vet _0/
custom halo2 (xbox live) 3 secs respawn time Starting weapon: Battle Rifle 2nd weapon: none Weapons and nades on map: none Active en overshield: uit Shields: None 10 min spelen wie de meeste kills heeft free for all zoek gasten die dit zaterdags willen spellen zoek me op en stuur ff een friends request
je kan de juggernaut wel killen hoor, maar het gat er gewoon om, om je te verstoppen en als je af bent hoef je max 3.min te w8en en in die tijd kan je met de mannetjes die overgeblevn zijn praten of de juggernaut volgen en kijken wat ie doet en bij tikkertje, je kan dan achter hem lopen en tikken maar wie zegt dat ide gene ook echt team changed. bij verstoppertje is het gewoon gevonden , killed, af w8en op new game
dit is ook wel leuke mode naam "de pit" (nog niet echt naam voor bedacht) map foundation (kan ook in midship maar is minder leuk) min aantal spelers 6 standaard game mode king of the hill extra regels: starting weapons: bruteshot en brute plasma rifle teamplay yes no starting grenades no grenades on map team change off Vehicles/turrets off hill change off time to win 3 min spelregels: Er zijn 2 teams, ieder team wijst een "leider" aan. De "leiders" mogen alleen in de hill staan en alleen de brute plasme rifle gebruiken. De rest van de teams gebruiken alleen brute shot en mogen alleen in de buitenste ring staan. Dus alleen de "leiders" kunne scoren en de rest schieten op de leider van het andere team. De spelers die buiten op de ring staan mogen niet opelkaar schieten maar ze mogen elkaar wel slaan
Speciaal systeem? Als je met bekenden speelt gaat het zo altijd goed, maar ik heb het al zeker een week niet meer gespeeld. En dat houd ik mooi zo, ben er nu wel op uitgekeken. Mijn rankings moeten eens voorbij de 10 komen.
Edit: Never mind, legde Amras post anders uit. Zombies in foundation is makkelijk zolang de zombies niet begrijpen dat ze kamer 2 moeten assaulten voor de barricade er ligt.
Hoe kun je zelf een party maken? Een standaard custom game is simpel, maar hoe kun je de settings en de titel veranderen en saven? Een variant als Zombies / Dawn of the Dead, hoe kun je die maken? Ik heb dat hele menu bekeken, maar zie alleen built-ins, cannot be edited ???
dat moet je in het hoofdmenu... waar je als eerste in komt als je de game opstart. staat: campagne, multiplayer, xbox live, options enz. daar moet je ff bij gameoptions ofzo kijken daar kun je van alles en nog wat veranderen aan een game, die je in de pre-gamelobby niet kunt veranderen.
is een game type van dutchOp maar toch hij is echt te vet map lockout min aantal spelers 6 standaard team slayer NO SHIELDS extra regels: starting weapons: Battle rifle + magnum teamplay yes[lijkt me logish met team slayer] starting grenades grenades on map team change off Vehicles/turrets off 3 rounds first to 3 50 kills spelregels: gewoon teamslayer maar dan zonder shields echt masterlijk
Naam: Real Live Map: Alle kleinere maps Aantal spelers: Minstens 6 Standaard regelslayer Extra regels: geen shields, Geen auto's, Geen radar Primary weapon: Battle rifle Secundary weapon: Magnum Teamplay: Kan, als je daarop kickt No grenades on map Team change: on Afspraken: Mollen die hap, en zorgen dat je niet geraakt word. Een goed schot op je hoofd en je bent eraan.
Het lijkt mij hierbij leuker om mensen en/of aliengranaten wel aan te zetten. Anders zijn veel spelers een beetje kansloos
nee geen plasma granades, maar starting weapons moet energy-sword worden. dan kun je de mensen ook uit de auto slaan... met mazzel en kunt je ook over de warthog heen springen en dan slaan, dan heb je de warthog redelijk beschadigt en hij zal na een paar keer slaan ontploffen
Gamenaam: Ein Bischen Geschift! (king of the hill) Map: Lock Out Spelregels: Het is heeeel simpel iedereen is alleen dus GEEN teams en je moet er voor zorgen dat de hill nooit verplaatst dus dat ie de hele tijd op 1 plek blijf staan. Speel dit spel met minstens 8 spelers om het echt eer te laten doen aan zijn naam .
Dit zit al in rumble pit en ik vind het echt een baggermode. Het is meer geluk met granaten dan wat anders. Constant 3 man om je heen die op elkaar schieten en je moet in het open gebied blijven staan dus kun je niet schuilen zoals je normaal wel zou doen in een slayergame.