Super Monkey Ball Deluxe

Discussie in 'Algemeen' gestart door MasterApu, 12 sep 2004.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    De eerste screens van Super Monkey Ball Deluxe zijn vandaag verschenen op de site van Gamefront.
    [plaatje]http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1095243482.7680.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif[/plaatje]

Tevens is er wat meer info bekend geworden. Zo zal SMB Deluxe 12 minigames bevatten:

Monkey Race DX
    Monkey Fight DX
    Monkey Target DX
    Monkey Billiards DX
    Monkey Drilling DX
    Monkey Golf DX
    Monkey Boat
    Monkey Shot
    Monkey Dogfight
    Monkey Football
    Monkey Baseball
    Monkey Tennis

Bron: Games.Fok.nl

Ziet er niet verkeerd uit. :)

2. FabianNL

FabianNL Guest

ziet er idd niet slecht uit, gewoon erg netjes, niks spectaculairs maar dat had ik niet verwacht ook
    en golf is erg leuk, en als target is wat ik denk is die helemaal vet!

3. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Bij Target moet je van een schans afrollen en dan op het juiste moment je bal openklappen om deze als soort vleugels te gebruiken. Zo vlieg je naar een platform dat ergens in het water staat en laat je je op het juiste moment vallen. Het platform is opgedeeld, elk vlak staat voor een aantal punten. Is best wel leuk opzich. :)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    en het platformpje waar je op rolt moet je draaien zodat balletje gaat rollen tog?

5. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Jup, dat is in de Main Game zo.

6. FabianNL

FabianNL Guest

ja, furies, die bedoel ik! heb ik wel een aardig tijdje gespeeld bij me vriend, erg verslavend :D

7. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Echt wel tof, dit is een van de games waarom ik een gameqube heb overwogen (maar uiteindelijk heb ik toch goed gekozen)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Beiden allang en breed uitgespeeld, hoef ik dus niet nog eens op mijn xbox te hebben

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Laat ze maar komen met Deluxe!Heb net deeltje 1 voor de cube en die shit is echt vet.En apen zijn altijd lachen, je weet toch...

10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertellen, wanneer deze game uitkomt. Lijkt me egt een gave game.

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    deze ga ik zeker halen...ik speel het echt vaak op mijn gba en laatst een hele avond bij een vriend van me op de cube gespeeld, monkey fight en target zijn echt geniale party-games...en boeien dat het kiddy is (of niet).

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb SMB 1 & 2 op mijn Cube en het zijn echt hele toffe games. Sorry hoor, maar het woord kiddy wil ik echt niet meer horen zodra het woord Nintendo of GC in beeld komt. Echt te zielig voor woorden. Iedereen die roept dat de game kiddy is, speel het spel eens, wedden dat je joypad het niet overleeft omdat het zo verdomd moeilijk is? Of heeft kiddy niets te maken met de moeilijkheidsgraad of uitdaging van een game maar met grappige personages, en vrolijke kleuren enzo? Zielig gelul over dat kiddy. :mad:

Enne, die hoge cijfers voor grote Cubegames die Jurjen geeft zijn vaak zeer terecht. Want de Nintendo games zijn gewoon kwalitatief en qua speelplezier top. Hij gaf trouwens MKDD!! een fucking 8,5 en dat was eigenlijk veel te laag vinden velen.

Ik heb trouwens SMB 2 nog niet helemaal uitgespeeld, kost me teveel joypads haha...

13. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt vet. Weet iemand er nog wat leuks over te vertellen, heeft de game bijvoorbeeld Live ondersteuning, met scoreborden?
    Ik heb nog wat te zeggen: apen in ballen is de shit. . . .

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    YES, nou hoef ik toch geen gamecube aan te schaffen :)

15. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game eigenlijk naar europa????

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Pas over 3 maanden geloof ik...

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1ste cijfers in amerika zijn er ziet er mooi uit:

GameSpot 3/15/2005 7.9 out of 10 79.0%
    Gamespy 3/14/2005 4 out of 5 80.0%
    IGN 3/9/2005 8.4 out of 10 84.0%
    Official Xbox Magazine 4/1/2005 7.2 out of 10 72.0%
    TeamXBOX 3/15/2005 8 out of 10 80.0%
    Play Magazine 3/1/2005 7 out of 10 70.0%
    :)

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Cijfers vind ik niet al te hoog, SMB verdient hoger, op de cube destijds waren ze ook heel wat hoger. Om nou te zeggen dat een game als deze echt verouderd is... nee..

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm ja en nee, op zich ben ik het met je eens dat super monkey ball hoger zou verdienen. Maar aan de andere kant is dit eigenlijk niet meer als een port, SMB 1 en 2 bij elkaar gegooid en van de cube naar de xbox, 2 jaar naar dato.
    Enige toevoeging zijn wat extra levels, dus vanuit dat oogpunt (mits alle reviewers dat mee hebben genomen) kan ik de wat lagere cijfers wel begrijpen.

Voor de rest blijft het natuurlijk een enorm tof spel, ben ook zeker van plan om hem aan te schaffen.

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer orgineel, maar wel erg moeilijk in de latere levels.
    Heb wel eens filmpjes gezien van echte hardcore monkeyballspelers, dan weet je niet wat je ziet.
    Die gasten zijn echt ongeloofelijk goed, ze maken er bijna een studie van om een level zo snel mogelijk te halen.

Deel Deze Pagina