Stel je zou mee kunnen bepalen wat voor functies de nieuwe xbox moet krijgen. zou je hem console only laten, of zou je er een pc van willen maken? fantaseer eens mee, en stel je eigen "dreambox" eens samen. wat voor functies moeten erop? hier mijn eigen ideeen: - game console only De nieuwe xbox moet absoluut niet getransformeerd worden in een pc. Het moet toch meer gezien worden als console met uitgebreide functies. - grotere harde schijf De nieuwe xbox moet WEL een harde schijf hebben. bijna iedereen wil het, en het zou zinloos zijn om een versie te verkopen zonder harde schijf. de capaciteit van 8GB zou zelfs nog verhoogd moeten worden naar minimaal 20 GB, bijvoorbeeld voor download content,muziek en savegames en multimediabestanden zoals mpeg,avi,mp3,divx etc. - multiple dashboard en LED kleuren De verlichting en het dashboard scherm zou omschakelbaar moeten zijn in meerdere kleuren.Niet iedereen wil het saaie groen zien. Veel mensen bouwen er ook blauwe led's in. Als men de led's nou multiple color deed, zoals bij plasma glow verlichting van auto's. tevens moet de kleur van het xbox dashboard ook regelbaar moeten zijn. Zo heeft iedereen zijn eigen kleur,die hij mooi vind. - betere xbox live mogelijkheden In plaats van de xbox in een pc te transformeren,kan men beter opties bedenken, om de xbox aan een pc te koppelen.Voor data overdracht, uitwisselen van multimediagegevens etc.Er zou een speciale xbox live website moeten komen voor op de pc, waar men download content kan downloaden, geluiden voor de xbox (zoals openen dvd lade, etc. denk maar aan windows geluiden), game demo's ,dashboard skins en veel meer. Uiteraard voor betalende users. Al die bestanden kunnen dan via een special Xbox FTP progje overgezet worden naar de xbox.Zo hoeft men van de xbox geen pc te maken.iedereen heeft al een pc! - multimedia support De xbox moet meer multimedia mogelijkheden krijgen, zoals het afspelen van: wav,mpeg,mp3,divx,jpg,bmp etc Dit zijn bijvoorbeeld dingen die ik naast de huidige bestaande dingen zou plaatsen.ook een punt is dat de dvd functie ook met joypad al te regelen moet zijn, in plaats van een dongle en remote.ben wel benieuwd wat andere mensen nog op de xbox next zouen willen zien!
Natuurlijk is het gamen het belangrijkste, hierna komt voor mij het media gedeelte. Hopelijk gaat xbox 2 een connectie bouwen met de pc om zo bestanden als muziek en films uit de wisselen. Een grote harde schijf zou dan erg fijn zijn . Xbox live zorgt voor vele mooie game ervaringen en mag op dit systeem dus zeker niet ontbreken , verbeteringen en uitbreidingen mogen natuurlijk niet uitblijven. Standaard draadloze controllers zouden ook erg fijn zijn. Het aan en uitzetten van de console via de controller zou me ook fijn laten. Integratie van messenger en internet hoeft van mij niet.
Ik zou het wel leuk vinden als hij in ieder geval backwards compatible is dan ook voor xbox 1 live games. Want om mijn xbox nu te laten staan als de nieuwe generatie uitkomt doe ik denk ik niet neemt veels teveel ruimte in.
Ja, dat vind ik ook belangrijk. ik bedoel die spellen die je nu al hebt kosten ook al aardig wat duiten, want goedkoop zijn niet.Maar ik ga er wel van uit dattie backward compatible is. Het zou het ook een stuk aantrekkelijk maken om zo'n console te kopen dan.
Gratis bestaad niet, je gaat dan voor Xbox live betalen bij de aanschaf van je Xbox. En veel meer games kan wel heel goed. Maar 90% van die games zal dan waarschijnlijk EA kwaliteit zijn
Ik hoop dat de nieuwe Xbox puur voor games bezig blijft, maar dat gaat waarschijnlijk toch een hele andere kant op. Daarnaast hoop ik dat developers zich niet alleen bezig houden met de next-gen graphics, maar dat gameplay nog steeds voorop staat, want ik ga niet de nieuwste games kopen alleen omdat ze er zo super uit zien. Ik hoop ook dat met alle nieuwste snufjes de spelcomputer gewoon gebruiksvriendelijk blijft en dat Single Player en Multi Player geïntegreerd worden met Xbox Live. Al wil ik wel dat de Single Player niet vergeten wordt. Mijn laatste wens op dit moment is een betere beveiliging tegen kopiëren en chippen van games en de consoles.
van mij mogen ze de DVD-speler functie er ook wel uithalen,want die gebruik ik toch niet. daar maakt de xbox te veel lawaai voor, een dvdspeler is tenminste stil
jaja hij moet een mooie omvang hebbe en wat de xbox niet heeft moet ie wel aanvulle en ik hoop dat je de xbox spellen ert owk op kan spele _0/ :{ *) /Mod Eén smiley is wel genoeg hoor, dit is nergens voor nodig. Darkwing
Kwil eigenlijk wel een msn messenger er in zitten En een usb als extra voor toetsenbord mag van mij hoor ik heb namelijk geen geld voor een eigen pc, wel voor een eigen xbox
De xbox1 games moeten er op speelbaar zijn.Verder moet ie een stuk kleiner worden (zo klein als de PStwo hoeft ook weer niet), de controller mag wat mij betreft wel zo blijven en de dvd-speler moet niet teveel lawaai maken tijdens het spelen/kijken van een dvd.
Wat mij betreft moeten ze er gewoon een harde schijf met een dvd speler inzetten. en laten we xbox Live ook niet vergeten. De harde schijf heeft wat mij betreft genoeg ruimte. Maar ik hoop in ieder geval dat die ook backwards compatible is. Dat is heel belangrijk vind ik. Maar ze willen er een hele pc van maken. Dat gaat fout.
Wat hebben jullie er tegen dat het een halve PC wordt. Ik niks je kunt dan namelijk ook pc games er mischien op spelen, msnen en interneten. En dan allemaal op je tv. Go Microsoft maak maar een mooie goedkope pc voor de TV.
Topic starter. Wat hij beschrijft is exact wat je met een omgebouwde Xbox ook kunt (op het Live-onderdeel na dan). Schijnt.